Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Daruieste Viata si Ogilvy&Mather anunta primul milion de euro la Bursa de Fericire

Ziua Internațională a Fericirii – Bursa de fericire, platforma online de strângere de fonduri, în care românii pot investi pentru dotarea secţiilor de oncologie din spitalele din țară, lansată de Asociaţia Dăruieşte Viaţă alături de Ogilvy&Mather România, a atins rezultate neașteptate în primele trei luni de la deschidere. Astfel, prin implicarea acționarilor generoși din România, care au investit în fericire, Bursa de Fericire are în acest moment un fond de 1 milion de euro.

„Ideea acestui proiect a prins contur în momentul în care am văzut rezultatele celor mai recente studii de piață care confirmau un nivel foarte scăzut al gradului de fericire în rândul românilor. Bursa de fericire a fost practic soluția pe care am găsit-o la această problemă, prin care ne-am propus să oferim mai multă fericire românilor generoși, care fac fapte bune pentru cei care au cu adevărat nevoie, în cazul nostru bolnavii de cancer. Acum, la trei luni de la listare, ne bucurăm de rezultatul pe care l-am obținut: 1 milion de euro investiţi în fericire. În continuare, ne bazăm pe fericirea venită din dividende şi mergem mai departe cu campania pentru a ridica și mai mult indicatorul fericirii în rândul românilor,” afirmă Loredana Caradimu, Strategic Planning & Business Development Director Ogilvy&Mather România.

Deschisă la finalul lunii noiembrie 2013, în cadrul unui eveniment desfăşurat la Banca Naţională a României, prin implicarea mass-media și a unor personalități publice renumite în domeniul economic, artistic și cultural, Bursa de Fericire are până în prezent 3000 de acţionari, atât din rândul companiilor, cât și din rândul persoanelor fizice, și peste 400.000 de acţiuni vândute. Prin campania de comunicare, Bursa de Fericire a atins aproximativ 4 milioane de oameni din întreaga țară.

„Ne bucurăm foarte mult că am reuşit împreună cu Ogilvy&Mather România, având ca partener media PRO TV, alături de susținerea celor peste 3000 de acţionari care au investit în Bursa de fericire până în prezent, să facem paşi mici, dar importanți, în direcţia dotării spitalelor oncologice din România. Vom direcționa fondurile strânse în dotarea principalelor centre onco-hematologie din țară cu camere sterile și crerea condițiilor necesare pentru ca fiecare bolnav de cancer să aibă acces la condiții moderne de tratament și diagnosticare,” a declarat Carmen Uscatu, preşedinte al Asociaţiei Dăruieşte Viaţă.

Mai mult, pentru a celebra fericirea, în luna martie și în special de Ziua Internațională a fericirii, în data de 20 martie, Bursa de Fericire face un apel către toți oamenii generoși să facă fapte bune care să aducă în final un zâmbet pe faţa unei alte persoane. Momentul de bucurie poate fi imortalizat și publicat pe o rețea socială folosind hash tag-ul #bursadefericire, alături de povestea gestului. În final, pot fi nominalizați alți trei prieteni să facă același gest în următoarele 24 de ore pentru a aduce și mai multet zâmbete. Lanţul online numără peste 670 de zâmbete până în prezent.

Până la data de 25 mai 2014, oricine poate deveni acționar la Bursa de Fericire, fară niciun cost, prin redirecționarea a 2% din impozitul pe venit dat deja statului în 2013. Pentru a deveni acţionar la Bursei de Fericire sau pentru a afla mai multe informații despre proiect, vă rugăm vizitaţi www.bursadefericire.ro.

DESPRE ASOCIAŢIA DĂRUIEŞTE VIAŢĂ

Fondată în 2012, Asociaţia DĂRUIEŞTE VIAŢĂ a fost creată cu scopul continuării, într-un mod profesional, a misiunii începută în regim de voluntariat, dedicându-ne cu precădere identificării de soluţii care să crească şansa la VIAŢĂ a bolnavilor de cancer din România. În prezent, echipa formată din Carmen Uscatu, Oana Gheorghiu şi Bianca Voinescu se dedică, în principal, proiectelor de strângere de fonduri, având ca obiectiv principal modernizarea şi dotarea clinicilor din România astfel încât un număr cât mai mare de pacienţi să poată beneficia de tratament. Asociaţia sprijină, cu ajutorul voluntarilor, toţi pacienţii care îi solicită ajutor pentru a obţine dreptul la tratament în ţară sau în străinătate, a doua opinie medicală etc.

Bucuresti, 20.03.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.