Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Danonino lanseaza o noua campanie prin care sustine autonomia copiilor

– Danonino: Iubit de pitici, îi face voinici! –

Brandul Danonino are convingerea că cei mici au nevoie de autonomie pentru a descoperi lumea şi continuă să susţină importanţa unei alimentaţii echilibrate în perioada de creştere a copilului. În acest sens, Danonino lansează o nouă campanie integrată de comunicare „Danonino: Iubit de pitici, îi face voinici!”. Campania demarează cu promovarea Danonino brânzică. Făcut din 2 pahare de lapte, Danonino brânzică beneficiază de o formulă îmbogățită cu calciu și vitamina D, contribuind la realizarea aportului nutriţional optim necesar pentru buna dezvoltare a copilului.

Campania se derulează în perioada mai-iunie și este susținută prin spot TV și spot radio, printr-un program special, „Sfaturile lui Dino”, difuzat la Itsy Bitsy, un cântecel pentru copii creat special pentru această campanie, difuzat atât la radio cât şi la TV, o serie de acţiuni online, activări in-store și activități de relații publice, în parteneriat cu Parenting ADS – cea mai mare comunitate de parenting din România, precum şi comunicare către mass media.

Odată cu lansarea campaniei „Danonino: Iubit de pitici, îi face voinici!”, a fost relansată şi platforma www.danonino.ro unde părinții pot găsi informații utile pentru o alimentație echilibrată, pot cere sfatul unui medic pediatru, iar copiii pot accesa o serie de jocuri educative.

Mai mult decât atât, pe noul site părinţii sunt provocaţi să îşi încurajeze copiii să descopere lumea şi să încerce experienţe noi, surprinzând într-o fotografie sau într-un video dovezile lor de voinicie, îndrăzneală, curaj, ambiţie sau încredere în sine. Pe baza punctajului obţinut prin voturi şi share-uri, vor fi desemnaţi 5 câştigători care vor avea ocazia de a petrece o zi alături de personajul lor preferat, Dino. Concursul online se desfăşoară pe www.danonino.ro pana pe 15 iunie.

În plus, campania va beneficia şi de aplicaţia interactivă şi educativă, ,,Aventurile lui Dino” disponibilă acum pe mobil sau tabletă, al cărei scop este de a dezvolta autonomia copiilor prin metode aprobate ştiinţific. Aici, părinţii au posibilitatea de a observa progresul micuţilor pentru aptitudini în domeniile lingvistic, matematic, vizual, interpersonal, intrapersonal, kinestezic şi muzical.

,,Danonino este mai mult decât un brand iubit de copii, este aliatul ideal al mămicilor care doresc să asigure o alimentaţie echilibrată celor mici. Dezvoltat special pentru copii, Danonino este o sursă de calciu şi vitamina D, nutrienți necesari pentru creşterea şi dezvoltarea normală a oaselor copiilor. Iar un copil sănătos va fi gata oricând să exploreze lumea şi să se dezvolte armonios, învăţând din propriile experienţe. Iar prin această campanie tocmai acest lucru ne dorim: să încurajăm autonomia copiilor, susţinând consumul zilnic de Danonino pentru o alimentaţie echilibrată şi un stil de viaţă activ.” declară Anca Stroe, Director de Marketing Danone Europa de Sud Est.

Produsele Danonino – brânzica, iaurtul şi iaurtul de băut, toate cu piure de fructe, sunt ideale pentru gustarea dintre mese sau pentru desertul celui mic. Acestea contribuie la asigurarea necesarului de calciu și vitamina D şi au un aport caloric mult mai redus în comparaţie cu alte alimente dulci. De exemplu, conţinutul de zaharuri din Danonino este comparabil cu cel al unui măr şi mult mai mic decât cel al unei banane.

Echipele care au contribuit la implementarea campaniei „Danonino: Iubit de pitici, îi face voinici!” sunt formate din:
Din partea Danone: Anca Ignat – Senior Brand Manager SEE, Ozge Aydemir – Kids Brand Manager
Din partea agenției de digital: Webstyler – Paula Lupu
Din partea agenției de relații publice (IMAGE PR): Alina Tătaru – Account Manager

Bucuresti, 22.05.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.