Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Danone Romania isi re-lanseaza platforma online de comunicare

danone

Danone România îşi relansează platforma de comunicare online, www.danone.ro, din dorinţa de a fi în permanent contact cu toţi partenerii săi: consumatorii, mass-media, instituţii de reglementare şi autorităţi, parteneri de afaceri, ONG-uri.

Noua pagină de internet are la bază un concept creativ modern, conţinutul fiind structurat astfel încât toate detaliile despre companie, produsele din portofoliu, misiune, oportunităţi de angajare sau programe de CSR să fie simplu de accesat.

Site-ul este construit pe şase secţiuni: Cunoaşte Danone, Produse, Danone se implică, Ştiinţă şi Sănătate, Cariere şi Presă, fiecare dintre acestea având o interfaţă grafică prietenoasă şi foarte uşor de utilizat.

La secţiunea “Cunoaşte Danone”, vizitatorii pot găsi informaţii despre misiunea şi valorile companiei, precum şi despre istoria mărcii şi modul în care Danone fabrică iaurtul.

Una dintre cele mai importante secţiuni ale site-ului, zona dedicată produselor, este structurată pe branduri, permiţând accesul rapid la informaţii detaliate despre fiecare produs în parte.

La fel de importantă este şi secţiunea „Danone se implică”, dedicată responsabilităţii sociale. Cei care vizitează site-ul pot afla în acest fel mai multe amănunte despre proiectele sociale desfăşurate de Danone pentru sprijinirea comunităţii şi protecţia mediului înconjurător, precum şi direcţiile strategice de implicare socială a companiei.

Categoria „Ştiinţă şi sănătate” vine în întâmpinarea consumatorilor cu informaţii utile despre calităţile nutriţionale şi beneficiile de sănătate aduse de produsele Danone. În această secţiune vizitatorii pot afla ce înseamnă o alimentaţie echilibrată, cum să citească o etichetă sau, cum să-şi evalueze statusul ponderal. De asemenea, tot în această categorie sunt disponibile dovezile ştiinţifice obţinute în studii clinice publicate în jurnale medicale de renume, precum şi informaţii detaliate în monografiile de produs.

Secţiunea „Cariere” este una dintre cele mai dinamice şi atractive secţiuni ale site-ului, transmiţând implicit atmosfera degajată din companie şi viziunea acesteia despre mediul de lucru. Vizitatorii vor găsi aici un “tool” instrument complex de recrutare, informaţii despre programele de internship şi training, precum şi principiile promovate de angajatorul Danone.

Secţiunea “Presă” este interfaţa companiei cu reprezentanţii mass-media şi prezintă la zi ultimele noutăţi şi comunicate oficiale ale companiei, precum şi modalităţile de contact. Tot aici, sunt puse la dispoziţie resurse media: logo-uri şi informaţii despre toată gama de produse Danone, poze din fabrica de la Bucureşti sau fotografii cu managementul companiei.

Interfaţa grafică a site-ul exprimă valorile companiei – umanismul, deschiderea, proximitatea şi entuziasmul. Aceste valori stau la baza unei culturi organizaţionale unice şi susţin identitatea companiei, precum şi promisiunea făcută: Danone – Poftă de sănătate – o semnătură comună a angajaţilor şi a companiei pentru promovarea şi conştientizarea importanţei iaurtului într-o alimentaţie sănătoasă şi promovarea unui stil de viaţă echilibrat.

Utilizatorii site-ului au astfel un contact direct cu filosofia Danone, la numai un click distanţă.

„Ne-am dorit să dăm un refresh platformei noastre online de comunicare, tocmai pentru că suntem conştienţi de importanţa acestui nou mediu de comunicare şi din dorinţa de transparenţă faţă de partenerii noştri. Suntem foarte încrezători în eficienţa mediului online şi pregătim în acest sens noi direcţii de comunicare cu aplicabilitate în mediul virtual. Gradul de dezvoltare a acestor noi canale media este într-o permanentă creştere în ultima perioadă, iar Danone este o companie care işi doreşte să fie cât mai aproape de consumatori, prin inovaţie şi pionierat”, a subliniat Dr. Bogdan Ioachim, Director Comunicare, Nutriţie şi Ştiinţă Danone România.

Site-ul a fost realizat de Agenţia Hippos. Echipa care a lucrat la dezvoltarea site-ului este formată din Claudia Buneci (Project Manager) şi Lavinia Duţescu (Assistant Brand Manager Activia) – din partea Danone România şi Anda Andrei (Account Manager), Sorin Crăciun (Creative Director), Alexandra Dobondi (Copywriter), Costel Chirică (Flash Programming), Marius Ghiţoiu, Andrei Bogdan şi Cosmin Stoica (Web Developers) – din partea Hippos.

Bucuresti, 17.08.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.