free download 78 travel guides written by experts

Danone lanseaza campania “Vara Activia”

Activia de Băut oferă vara asta consumatoarelor sale 103 costume de baie

Activia, cea mai cumparată marcă de iaurt din România*, lansează o nouă campanie promoțională de tip concurs, “Vara Activia”, în cadrul căreia consumatorii pot câștiga 103 costume de baie sloggi, de la Triumph. Concursul a debutat pe 21 mai 2013 pe pagina de Facebook Activia și se va desfășura la nivel național până pe 31 august 2013. Mecanismul concursului constă in trei pași simpli:

  1. Achiziționezi oricare dintre variantele Activia de Băut: natur, cu fructe sau noile sortimente Activia Light de Băut cu zmeură sau cu ananas și mandarină
  2. Îți creezi propriul costum de baie în aplicația de pe pagina de Facebook Activia
  3. Îți deschizi cont prin înscrierea codului de bon fiscal în aplicația de Facebook de pe pagina Activia

… și poți câștiga, în fiecare zi, prin tragere la sorți, un costum de baie sloggi, by Triumph. Cu cât cumperi mai multe produse și introduci mai multe coduri, cu atât vei avea mai multe șanse. În plus, pentru fiecare 30 produse înscrise în aplicație, câștigi un premiu de vară garantat. Activia oferă vara asta 103 costume de baie sloggi și sute de brățări Malvensky, premii garantate.
Campania „Vara Activia” este promovată printr-un mix de comunicare ce include spoturi TV, proiecte speciale în mass media și mediul online, web bannere, activații de BTL pe litoral, precum și activităţi de relaţii publice. Alături de canalele media convenţionale şi promovarea în magazinele de specialitate, promoţia va fi comunicată şi în new media.

„Prin această campanie dorim să convingem consumatorii noștri că Activia este băutura perfectă de vară. Disponibilă într-o varietate de sortimente: natur, cu fructe, ori în variante light și beneficiind de un ambalaj elegant și practic, Activia de Băut este răcoritoare și ușor de consumat, oricând și oriunde. În plus, anul acesta, venim cu o supriză pentru consumatoarele noastre Activia. Dincolo de o băutură răcoritoare le oferim și un răsfăț: posibilitatea de a câștiga un costum de baie pe zi, care să le ajute să își aprecieze și mai mult feminitatea și să se bucure mai tare de vară”, a declarat Anca Stroe, director de marketing Danone Sud Estul Europei.

Echipele care au contribuit la dezvoltarea și promovarea campaniei “Vara Activia” sunt formate din:
Din partea Danone: marketing – Anca Stroe (Director de marketing Danone Sud Estul Europei), Anca Ignat (Brand Manager Activia Sud Estul Europei); comunicare corporativa: Cristina Popescu (Manager de comunicare corporativă Danone Sud Estul Europei), Luiza Toma (Manager de comunicare externă și internă Danone România)
D
in partea Cohn&Jansen JWT: Alex Negoescu – Creative Director, Felicia Stoica – Copywriter, Evelin Bundur – Art Director, Ina Simion – Client Service Director, Miriam Ivanescu – Account Director, Alice Mihalache – Account Executive, Monica Radulescu – Strategic Planner.
Din partea IMAGE PR: Alina Tătaru (Account Manager)

Mai multe detalii despre concurs se găsesc pe www.activia.ro sau pe pagina de Facebook Activia.

* potrivit cotei de piață Activia.

Bucuresti, 04.06.2013

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *