Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Danone anunta prima campanie globala Activia, realizata in parteneriat cu superstarul mondial

Shakira pentru campania „Indrazneste sa te simti bine”

Activia, cel mai mare brand din portofoliul diviziei Danone de Lactate lansează prima campanie globală de marketing menită să susțină poziţionarea Activia ca brand care contribuie la un stil de viaţă sănătos. Campania se concentrează pe un parteneriat cu Shakira, superstarul columbian care susține noua campanie a brandului de iaurt – „Îndrăznește să te simți bine”.

Campania internațională va fi promovată la TV, în mediul digital, în print, outdoor, in-store și prin acțiuni de relaţii publice. Campania va debuta cu un spot TV nou, care va fi difuzat concomitent în peste 50 de țări din întreaga lume, în data de 16 Martie, readucând în prim plan mesajul Activia „Starea de bine vine din interior” folosind dansul ca modalitate prin care se celebrează sănătatea și starea de bine.

Filmat în Barcelona, noul spot TV o prezintă pe Shakira dansând într-o pădure de poveste, sub oploaie aurie de praf de stele, exprimând astfel bucuria stării de bine. Shakira declară: “Cred că a avea grijă de sănătate este secretul unei stări permanente de bine, iar dansul este una dintre modalităţile de a transmite si a exprima starea de bine interioară şi modul în care aceasta este percepută din exterior.”

Noua piesă a Shakirei, „Dare (La La La)” – inclusă pe noul ei album intitulat „Shakira”, ce va fi lansat pe 25 martie 2014 – asigură coloană sonoră a spot-ului TV. Creată de agenţia Vinizius Young & Rubicam Barcelona, reclama a fost realizată de o echipă de renume care îi include şi pe Art Director-ul Eugenio Caballero, câștigător al unui Oscar și pe mult premiatul Javier Aguirresarobe.

Shakira declară următoarele despre parteneriat: "Am colaborat cu Activia la realizarea noii reclame TV deoarece cred cu adevărat că a avea grijă de sănătatea ta interioară te ajută să simți și să exteriorizezi bucuria stării de bine.

Spotul TV include atât o execuție globală de 45’’ pentru lansarea campaniei, cât și un format de 20”/ 30” ce poate fi adaptat local, format care permite fiecărei piețe să se concentreze pe comunicarea perspectivelor și inovațiilor specifice fiecărei ţări.

Acesta este susținut de o amplă campanie digitală, găzduită de o nouă platformă globală de brand, www.activia.com (activ din 16 martie), care va cuprinde materiale exclusive despre campanie, inclusiv scene din culisele filmării spotului TV. Platforma de comunicare on-line a fost gândită astfel încât să livreze la nivel global conținut care va genera buzz și va crește popularitatea „Burticii Fericite Activia”

Întreaga campanie este amplificată de un program extins de relații publice, incluzând relații cu presa, acțiuni de implicare socială, evenimente și sampling.

"Această campanie realizată la nivel global reprezintă nu numai o premieră pentru Activia, ci şi pentru Danone. Aceasta este cea mai mare și mai complexă inițiativă derulată vreodată de companie pe mai multe piețe simultan și suntem mândri să avem sprijinul unuia dintre cele mai faimoase staruri pop din întreaga lume, în calitate de ambasador oficial al campaniei noastre. „Shakira este alegerea potrivita pentru a exprima importanța stării de bine. Ea exemplifică perfect rolul esențial al stării de bine ce vine din interior în viața unui artist de talie internațională.” a declarat Luca Casaura, Vicepreşedintele de marketing al Activia la nivel global.

Pentru mai multe informații despre campanie, inclusiv pentru materiale exclusive, cum ar fi scene din culisele filmării spotului TV sau pentru spotul TV, vă rugăm să accesați site-ul www.activia.com (activ din 16 martie).

https://www.facebook.com/activia.romania
https://www.youtube.com/channel/UCxKxapEqNO390CxsWE2T7UQ

)

2014 este Anul schimbării în bine în România, campanie care a început cu Mihaela Rădulescu desemnată Maestra Stării de Bine. Noua campanie globală va exprima starea de bine prin dans, în timp ce Mihaela va continua să ofere – prin puterea propriului exemplu – inspirație pentru adoptarea de obiceiuri sănătoase, alimentare și de stil de viață. Vom continua astfel să susținem schimbarea în bine pentru toate femeile din România.

Bucuresti, 12.03.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *