Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dana Seserman merge 3 luni la un training profesional organizat la Interaction MEC Academy, Londra

MEC România este în al 4-lea an în care continuă programul de perfecţionare avansat în domeniul digitalului şi al planificării strategice, Interaction Academy din cadrul MEC U.K, dedicat oamenilor din companie.

În 2013, Dana Seserman, managerul diviziei de servicii digitale MEC Interaction pleacă pentru 3 luni la MEC U.K, unde va lucra pe proiecte de planificare strategică şi publicitate online alături de echipa Global Solutions, divizia de leadership strategic şi comunicare integrată.

Dana vine cu o experienţă de peste 9 ani în publicitate, dintre care ultimii 5 ani i-a dedicat domeniului digital. Anterior venirii sale la MEC România, Dana a lucrat pentru clienţi cu notorietate precum: SAB Miller,Ford, Mercedes, Garanti Bank etc.

Din funcţia de Interaction Manager la MEC România, Dana Seserman coordonează proiectele de planificare strategică în mediul digital pentru: BCR, BCR Asigurări de Viaţă, Erste Asset Management, BCR Pensii, BCR Leasing, Băneasa Shopping City, Asirom etc.

“Pentru mine venirea în echipa MEC a reprezentat o oportunitate majoră din start. Cu riscul de a suna “corporatist” împărtăşesc aceleaşi valori cu firma pentru care lucrez: dorinţa de evoluţie continuă, inovaţie, specializare, fuga de plafonare. Relocarea la MEC Londra pentru o perioadă de 3 luni inseamnă pentru mine confirmarea traseului ales în carieră. Aştept cu entuziasm avalanşa de informaţii, know-how la care voi avea acces şi întâlnirea cu oameni frumoşi de la care cu siguranţă voi avea ce învăţa.”, a declarat Dana Seserman.

“Dana a arătat în ultimii doi ani petrecuţi la MEC România o dorinţă de evoluţie profesională si de  aprofundare a cunoştinţelor de media, ceea ce m-a determinat să îi ofer tot sprijinul pentru a participa la acest training internaţional. Interaction Academy din cadru MEC U.K oferă cursanţilor şansa de “ learning by doing”, implicând oamenii în proiecte mari pentru clienţii internaţionali MEC. Mai mult, aduce o perspectivă nouă asupra modului de lucru la nivel global şi “know-how” cultural occidental.”, a afirmat Bogdan Prăjişteanu, CEO MEC România.

MEC România este una dintre cele mai mari agenții de media integrată din România, ajungând la rezultate inedite prin mixul celor mai relevante canale de media, conținut și tehnologie. Printre clienții agenției se numără: Asirom, BCR, Beiersdorf, Băneasa Shopping City, Colgate – Palmolive, Danone, Euromaster, Ivatherm, Michelin, Strauss, Transilvania Film, Visa.

Bucuresti, 09.04.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.