free download 78 travel guides written by experts

Dan Negru lider de audienta cu prima editie de colectie „Te pui cu blondele”

Bendeac s-a pus cu blondele lui Negru si… a pierdut

Prima ediţie din acest an „Te pui cu blondele?” a fost preferata telespectatorilor din mediul urban aseară, 26 ianaurie. Pe primul loc în topul audienţelor s-au situat şi „Un show păcătos” şi „Acces Direct”

Sezonul de colecţie „Te pui cu blondele?” a luat startul în forţă aseară la Antena 1. Ajunsă la cel de-al optulea sezon, emisiunea prezentată de Dan Negru ramane in continuare preferata telespectatorilor. Aseară, 26 ianuarie, „Te pui cu blondele?” s-a situat în fruntea clasamentului de audienţă, înregistrând, la nivelul publicului din mediul urban, un rating mediu de 8,6 procente şi o cotă de piaţă de 17,7 %. Pe locul secund s-a situat postul PRO TV, cu 8% rating şi 16,5% share, iar cea de-a treia poziţie a fost ocupată de Acasa TV cu 4 procente de audinţă şi 8.2% cotă de piaţă.

Cel care a acceptat aseară invitaţia lui Dan Negru de a-şi pune cunoştinele la încercare cu cele ale blondelor a fost Mihai Bendeac, de la „În puii mei”. La ora 20.55, postul Antena 1 a fost urmărit de 1.416.000 de telespectatori, în vreme ce Pro Tv, la aceeaşi oră, abia a depăşit o jumătate de milion.

Prima poziţie în clasamentul audienţelor, la nivelul targetului all urban au ocupat-o şi „Acces Direct” şi „Un show păcătos”.

Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a înregistrat ieri, 26 ianaurie, 5.8% rating şi 15.9% share, devansând producţiile difuzate de Pro Tv şi Acasa Tv. În intervalul în care Antena 1 a difuzat „Acces Direct”, Pro Tv a difuzat Stirile PRO TV 17 şi emisiunea Happy Hour, înregistrând 5.7% rating şi 15.5% cotă de piaţă. Cifre mult mai mici a înregistrat postul situat pe cea de-a treia poziţie: 2.7% rating şi 7.3% share.

„Un show păcătos”, difuzat de Antena 1 în intervalul 23.45-01.06, surclasat şi el Pro Tv şi OTV, înregistrând o audienţă medie de 2.1% şi 12.7% cotă de piaţă. Postul situat pe locul secund a înregistrat la nivelul aceluiaşi target – all urban, un rating mediu de 1.7% şi 10.2% share, în vreme ce OTV a atinso audienţă de 1.5% şi o cotă de piaţă de 8.6 procente.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targetul all urban
Perioada 26 ianuarie 2011

Bucuresti, 27.01.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *