Dan Bittman și Manuela Hărăbor sunt noii protagoniști ai campaniei “Selgros – pentru profesioniști și amatori. De bunătățuri.” dezvoltată de GAV pentru Selgros.
Cei doi noi membri al Clubului Selgros sunt profesioniști ai muzicii și filmului, e adevarat, însă declarați amatori de bunătățuri. Noile spoturi îi prezintă pe Dan Bittman și Manuela Hărăbor în ipostaza unui flirt ratat, dar eroul principal al poveștii rămâne eroul anonim, un bucătar ce simbolizează întreaga breaslă de gastronomi serioși, activi, dedicați cu pasiune meseriei lor, pentru care Selgros reprezintă furnizorul tradițional de produse diverse, proaspete și de calitate. Povestea este punctată de soundtrack-ul alternativ semnat Cabadzi, fredonat de data aceasta și de Dan Bittman.
“M-am simțit atras de sloganul campaniei Selgros, mai ales de a doua parte, fiindcă trebuie să recunosc că sunt un mare amator de bunătățuri, dar și un mare "profesionist" în ale degustărilor. Deși a fost o noapte lungă, toată acțiunea filmărilor m-a acaparat, m-am simțit excepțional alături de o echipă minunată și m-a bucurat revederea cu Manuela Hărăbor” a declarat Dan Bittman.
Spotul readuce în atenție segmentele de produse prin care Selgros se diferențiază de competitori, varietatea și calitatea acestora, precum și serviciile profesioniste pe care le oferă, pe scurt elementele ce îl recomandă drept un ”club” al calității și al prospețimii, accesibil tuturor, indiferent de venituri, categorie socială sau profesională, un loc de întâlnire pentru gastronomii profesioniști și amatori.
“Această campanie de comunicare construită în jurul unei comunități, a unui ”club” al pasionaților de gastronomie, reprezintă pentru noi un prilej de reîntâlnire cu profesioniști din toate domeniile: de la fotbal, reprezentat prin Gheorghe Hagi, protagonistul primului spot, la muzică, prin Dan Bittman, și film, prin Manuela Hărăbor – adică un concept de comunicare inedit dezvoltat împreună cu GAV” a declarat Alexandru Vlad, CEO al companiei Selgros.
Video ”Clubul Selgros” //bit.ly/1OEPSmF.