Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dam startul la Adverting Week BUCHAREST – o saptamana dedicata in intregime advertisingului

si marketingului de top

Advertising Week, întalnirea anuală a comunităților creative, proiect organizat de Advice Students, va avea loc între 23 și 28 noiembrie sub conceptul Future Advertising. Dăm startul înscrierilor la seria de conferințe, workshop-uri, seminarii și ateliere, formularele de înscriere la evenimente fiind disponibile pe www.advertisingweek.ro.

Cu ajutorul partenerilor și colaboratorilor noștri din București, ne propunem, la prima ediție din acest an, să mapăm cele mai interesante locuri din oraș: de la start-up-uri, ateliere de creație, studio-uri foto, hub-uri, până la bristo-uri și mini cafenele de colț, iar împreună să descoperim povești adevarate de business. Printre locațiile participante enumerăm: UniCredit Tower, Connect Hub, Maison 13, Dizainăr, ArCub și La Follie.

Pentru că cele mai bune sfaturi sunt primite de la oamenii care lucrează de ceva vreme în industria creativă, o parte dintre speakerii prezenți în anul acesta vor fi: Elisabeta Moraru – Industry Manager la Google, Anca Nuță – Communication Director și First Vice President la UniCredit Țiriac Bank, Ruxandra Ichim – Creștemidei.ro, Tereza Tranaka – Managing Partner la Oxygen PR, precum și Ioana Șopov – Freelance Illustrator & Graphic Designer.

Cele mai importante subiecte ale agendei se regăsesc sub umbrela Future Advertising – viziune și inovație.

”Ne dorim ca în această primă ediție a Advertising Week să descoperim împreună cu participanții ce înseamnă viitorul în industriile creative și în advertising. E timpul ca studenții și tinerii profesioniști aflați la început de drum să înceapă să cunoască din ce în ce mai bine posibilitățile de dezvoltare ale acestui segment în viitor. E important să știe către ce se îndreaptă și cum pot fructifica cunoștințele acumulate: fie în companii, fie pe cont propriu ca antreprenori.” – Andreea Popescu, Project Manager al proiectului.

Principalul obiectiv al Advertising Week este de a facilita drumul oricărui aspirant către industria creativă și marketingul de top. Prin intermediul seriei de evenimente pe care le organizăm ne dorim să construim în timp o comunitate deschisă. Accesul la educația alternativă este misiunea organizației noastre.

Advice Students este ONG-ul tinerilor creativi care îşi propune să ofere studenţilor mijloacele şi contextul necesare pentru a deveni următoarea generaţie de profesioniști din industria creativă. Suntem o echipă tânără și entuziastă, pasionată de comunicare şi creativitate, mereu în căutare de idei noi şi revoluţionare pentru a le deschide studenţilor drumul către viitorul lor profesional.

De mai bine de 12 ani organizăm evenimente dedicate studenţilor care aspiră la un job în industria creativă: de la şcoli gratuite de publicitate, strategie și creativitate la conferinţe deschise unui număr mare de participanţi sau concursuri de grafică. De asemenea, Advice Students este organizaţia care a adus în mediul studenţesc prima revistă distribuită gratuit şi dedicată exclusiv industriei creative – advertise.in.

Bucuresti, 18.11.2015
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.