Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Dăescu Borțun Olteanu, în topul agențiilor europene cu cele mai multe nominalizări la Sabre Awards

Dăescu Borțun Olteanu a obținut patru nominalizări la Sabre Awards, cea mai prestigioasă competiție a PR-ului european, cu toate cele patru campanii înscrise. Astfel, agenția se numără printre agențiile europene cu cele mai multe nominalizări, fiind un lider în regiune.

“Fără roșu”, campania gândită și implementată pentru Gillette, este nominalizată la un premiu Diamond, la categoria Research and Planning.

Tot o campanie pentru Gillette, “Sculptura”, concurează pentru aur la categoria Balkans.

Alte două campanii sunt în cursa pentru câte un Gold, “Orașul se schimbă cu noi” pentru Mega Mall la categoria Retailers și “Rolls2Boom” pentru Ultimate Ears/Logitech la Technology: Hardware.

“Dăescu Borțun Olteanu nu are o istorie îndelungată de participare la festivaluri de PR. Am început în urmă cu vreo doi ani să înscriem și am ales întotdeauna foarte bine lucrările cu care să ne prezentăm în fața juriilor. Toate case-urile noastre au fost cel puțin nominalizate. Anul acesta am înscris patru campanii. Toate sunt finaliste”, spune Tudor Dăescu, GM al Dăescu Borțun Olteanu.

Ultimate Ears avea target dublarea vânzărilor în Q 4 al 2015 față de trimestrul similar din 2014. Agenția a propus o strategie în urma căreia, utilizând doar relațiile publice si canalele in-store, Ultimate Ears a reușit să educe o categorie întreagă de public și să crească vânzarile cu 357% în termeni de volum, fără să umble la prețul de la raft. În valoare, vânzările Ultimate Ears au crescut cu 372%.

După aurul obținut cu un an în urmă la categoria Retail pentru campania de lansare a Media Galaxy din Craiova, Dăescu Borțun Olteanu este finalistă în 2016 la aceeași categorie cu campania de lansare și poziționare a Mega Mall, cea care a făcut din centrul comercial bucureștean cel mai cool mall din România în doar șase luni de la inaugurare.

Lansarea Gillette Fusion Pro Glyde Flex Ball avea ca scop revigorarea întregii categorii de razoare premium în întreg Balcaniul. Strategia propusă și ideea creativă care a susținut-o a crescut segmentul nu numai în România, ci și în Bulgaria și Serbia.

Campania “Fără roșu”, nominalizată pentru un Diamond la categoria Research and Planning, a fost premiată în toamna anului trecut și în cadrul PR Award. Agenția a convins un segment important al publicului țintă să facă upgrade-ul de la lame de ras de unică folosință la Gillette Mach3.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *