Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Daescu Bortun Olteanu comunica pentru mall Promenada

Daescu Bortun Olteanu

Începând cu luna martie, Dăescu Borțun Olteanu își extinde portofoliul de clienți din zona de retail și comunică pentru mall Promenada. Centrul comercial este deținut de către fondul sud-african de investiţii NEPI (New Europe Property Investments), pentru care agenția a început să comunice din primele luni ale acestui an.

Contul mall Promenada a intrat în portofoliul Dăescu Borțun Olteanu în urma câștigării unui pitch, care a avut loc la începutul anului 2015. Agenția va oferi servicii de consultanţă strategică, gestionarea relaţiei cu presa şi implementarea tuturor acţiunilor de comunicare. Odată cu preluarea sa de către NEPI, mall Promenada are în plan o strategie de consolidare a poziției sale în zona de nord a Capitalei, puternic susținută de un plan de comunicare dinamic.

„Promenada s-a impus deja pe piață ca un «altfel» de mall, un spațiu creativ și deschis la nou. Echipa Dăescu Borțun Olteanu a reușit să ne demonstreze că este pe aceeași lungime de undă cu noi în ceea ce privește vizibilitatea centrului comercial”, a declarat ‎Despina Ponomarenco, PR & Events Manager în cadrul mall Promenada.

„Câștigarea contului Promenada vine ca o reconfirmare a expertizei pe care agenția noastră a dobândit-o în ultimii ani în comunicarea pentru domeniul retail, atât în zona consumer, cât și în cea corporate”, a declarat Tudor Dăescu, General Manager în cadrul Dăescu Borțun Olteanu.

După numai un an de la deschidere, mall Promenada a devenit un reper în viața orașului, beneficiind de o poziționare ideală în noul centru de afaceri al Bucureștiului, precum și în zona sa rezidențială de top.

Centrul comercial s-a diferențiat prin design-ul avangardist și luminos, pus în valoare de terasa verde, inspirată de grădinile japoneze, unde vizitatorii se pot relaxa, bucurându-se de evenimente variate. În același timp, mall Promenada a reușit să grupeze sub același acoperiș un mix de chiriaşi care satisface aşteptările unui public tot mai exigent.

Bucuresti, 23.03.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.