Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dacia si Graffiti BBDO, EFFIEcienta si succes

Juriul EFFIE Awards a decis, pentru al treilea an consecutiv, ca Automobile Dacia merita titlul de cel mai bun actor in rol principal din pelicula pietei auto din Romania si a acordat campanei “Logan Diesel – iti schimba viata” cel mai important titlu la categoria Durabile. Argintul, castigat intr-o categorie in care nu s-a acordat aur, a rasplatit campania semnata de Graffiti BBDO, care a contribuit la succesul versiunii Logan echipate cu motorul diesel de 1.5 litri.

Dacia si Graffiti BBDO sunt partenerii unei colaborari de succes. Ei construiesc impreuna, de 6 ani, o platforma strategica de comunicare menita sa afirme si sa implanteze in constiinta consumatorului imaginea noua, moderna, europeana, solida, de calitate si de succes a constructorului de automobile.

Colaborarea s-a dovedit in mod constant fructuoasa si… eficienta, ultimii 3 ani marcand succesul campaniilor de comunicare create de Graffiti BBDO la Premiile Effie Romania.

Anul 2004 a insemnat aur pentru eficienta in comunicarea de produs Dacia, dupa ce campania pentru Dacia Solenza – “Incearc-o si mai vorbim” a castigat primul loc in categoria produselor de larg consum nealimentare. Fiind un model care a marcat un moment important in dezvoltarea Automobile Dacia dupa preluarea sa de catre Renault, Dacia Solenza a beneficiat de o campanie prin care a recastigat increderea consumatorului auto din Romania.

In paralel cu dezvoltarea unui produs de succes, Dacia a pus la punct si un set de servicii post-vanzare din care s-a remarcat “Dacia Asistenta”. Campania dezvoltata de Graffiti BBDO a adus in fata consumatorilor imaginea unei companii deschise, aflata permanent la dispozitia clientilor sai. Succesul acestui serviciu a fost rasplatit in 2005 cu un EFFIE de argint la categoria “Altele”.

2006 a marcat o noua recunoastere a meritelor campaniilor de comunicare Dacia cu un EFFIE de argint pentru “Logan Diesel – iti schimba viata” la categoria Durabile (aurul nu a fost acordat). Strategia campaniei a pornit atat de la caracteristicile produsului (“economic”, “raport foarte bun pret/calitate”), cat si de la o buna cunoastere a profilului utilizatorului de automobile Logan, care stie foarte bine de ce are nevoie si care ii sunt prioritatile. Campania confera acestui profil noi valente: spiritul aventurii si ineditul. In consecinta, Logan a fost prezentat ca un produs aspirational, dar practic, de calitate, la un cost corect, care “iti schimba viata”. Campania a avut cea mai consistenta prezenta prin spoturile TV, dar a folosit de asemenea print si OOH.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din:

Automobile Dacia : Raluca Lupsa – Director de Marketing, Eduard Croitoru – Sef Departament Publicitate, Corina Ilie – Sef Adjunct Departament Publicitate

Graffiti BBDO : Creatie: Bogdan Mirica – Creative Director, Radu Zaharescu – Senior Art Director, Roxana Panaitescu – Senior Copywriter, Raluca Sultan – Strategy Planner, Sorin Psatta – Research&Strategy Director,  Alina Mihai – Account Director, Simona Costea – Account Manager, Monica Garbur – Production Director, Radu Teodorescu – Photo Producer.

Bucuresti, 29.03.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.