Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Dacia, Nissan si Renault sunt cele mai vizibile branduri auto in publicitate

Mediatrust

mediaTRUST, cea mai dinamică companie de monitorizare media din România, prezintă vizibilitatea brandurilor auto în publicitate, în primele opt luni ale anului 2015.

Dacia ocupă primul loc în topul brandurilor auto cu cele mai multe reclame înregistrate în perioada 1 ianuarie- 31 august 2015 – 6.887 de reclame și un rate card estimat la 11.053.657 euro. Locul doi este ocupat de Nissan cu 4.343 de reclame și un rate card aproximat la 5.272.082 euro. Renault este pe locul trei cu 3.794 de reclame și un rate card estimat 7.589.310 euro. Brandul american, Ford, este situat pe locul patru în clasament cu 3.484 de reclame, iar rate cardul estimat la 3.481.395 euro. Toyota ocupă locul cinci cu 3.277 de reclame și un rate card de 3.794.013 euro, urmată de Peugeot cu 2.387 de reclame înregistrate și 4.890.743 euro RC.

Citroen este în top cu 1.864 de reclame înregistrate în perioada analizată, urmat de Skoda cu 1.761 de reclame și Hyundai cu 1.775 de reclame. Jeep a înregistrat 1.623 de reclame, în primele opt luni ale anului 2015, Volkswagen este pe locul 11 în top cu 1.052 de reclame. Mazda este pe locul 12 cu 997 reclame, urmat de Opel cu 771 de reclame și Fiat cu 681 reclame. BMW a înregistrat în perioada analizată 657 de reclame, Audi – 580 reclame, Jaguar – 563 reclame, iar Mercedes Benz – 474 reclame. Range Rover este în top cu 424 de reclame, iar Land Rover are 394 de reclame difuzate.

38.611 de reclame difuzate/tipărite la categoria autovehicule în perioada 1 ianuarie – 31 august 2015

Promovarea spoturilor publicitare s-a făcut, în special, în mediul vizual, în primele patru luni ale anului televiziunile au difuzat 34.054 de reclame care au vizat brandurile auto. Radiourile au difuzat în această perioada 3.411 de spoturi publicitare la categoria autovehicule, iar ziarele şi revistele au publicat 1.146 de machete publicitare la aceeaşi categorie.

Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite se numără Sport.ro (6.711 reclame), Europa FM (1.106 reclame), Ziarul Financiar (479 machete publicitare).

Despre raport

Pentru vizibilitatea în publicitate, realizată cu ajutorul aplicației admonit, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 48.558 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie -31 august 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la sectorul Industria Auto.

Bucuresti, 29.09.2015
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.