Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Da-mi banii tai. Metoda de copywriting

Gabriel Branescu
Editura Tritonic

Pe Gabriel il stiu din facultate. Inca de pe la cursuri vedeam si aflam multe din ceea ce inseamna copywriting povestite din experienta lui. Am avut apoi ocazia sa stam de vorba si in cadru informal. M-am bucurat sa vad ca a scris si o carte in domeniul in care lucreaza de atatia ani de zile.

Acum daca o carte de copywriting nu te prinde, atunci e clar o problema. Desigur e la fel de limpede ca nu pot spune ca nu e o carte care te atrage.

Adevarul e ca lucrarea de fata e scrisa simplu, pe intelesul cititorilor. Veti vedea ca in fapt acest lucru are legatura si cu unele principii si elemente importante in copywriting. Dincolo de simplitate regasim insa multe informatii structurate in asa fel incat sa ramana intiparite in mintea celui care lectureaza cartea si sa il ajute in activitate. Sunt si numeroase exemple – din activitatea autorului sau in scop didactic – inserate. Din toate aveti de invatat.

Cartea n-as spune ca e doar pentru studentii la publicitate. De scris – si inca bine – au nevoie multi oameni. In final scrii si pentru afacerea ta, scrii si diverse alte texte de promovare daca lucrezi in PR de pilda si tot asa. Cu siguranta ca nu vei face tu reclamele insa nu strica sa stii cum merg lucrurile, chiar si pentru a intelege sau judeca anumite concepte primite de la agentiile de publicitate cu care colaborati.

Mai mult intrucat in publicitate nu lucreaza doar oameni cu studii de baza in domeniu, cartea devine o lectura obligatorie si interesanta – si, poate, un imbold pentru cei care considera ca pot avea succes in publicitate sa faca primul pas si sa incerce. Chiar Gabriel spune ca a angajat oameni care absolvisera Dreptul de exemplu.

Acum imi permit sa adaug un element important: ca deseori ceea ce tine de publicitate e subiectiv, inclusiv verdictul "un spot bun/rau". De aceea puteti sa luati aceasta lucrare si ca o perspectiva si in cazul in care nu va regasiti complet sa cautati si alte carti in domeniu.

Va invitam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.