free download 78 travel guides written by experts

„Customer Relationship Management”, prima conferinta

din seria de evenimente „Excelenta in consultanta” – marca AMCOR

AMCOR, Asociaţia Consultanţilor în Management din România, are deosebita plăcere să anunţe conferinţa cu titlul Customer Relationship Management, prima din seria de evenimente „Excelenţa în Consultanţă”. Evenimentul va avea loc pe data de 23 noiembrie 2012 în sala Concerto a hotelului Grand Hotel Continental din Bucureşti, începând cu ora 9ºº.

Conferinţa se adresează practicienilor din domeniul consultanţei în management, dar şi partenerilor lor din mediul public şi privat. 

În cadrul evenimentului vor fi dezbătute teme de interes pentru consultanţii în management în gestionarea relaţiilor cu clienţii lor. Printre subiectele abordate se numără: relaţia de prietenie dintre consultant şi clientul său, provocările pe care un consultant în management le întâlneşte în relaţia cu clientul corporate din mediul global, dar şi modalităţile de gestionare a relaţiei cu un client din mediu public.

Preşedintele AMCOR, dl.Sorin Caian, va deschide evenimentul cu o scurtă trecere în revistă a raportului de activităte al Asociaţiei.

Ambasadorul standardului european pentru servicii consultanţă în management din România, dl. Mihai Svasta, le va prezenta participanţilor la eveniment cum pot utiliza acest standard pentru a ridica nivelul de awareness din rândul clienţilor asupra a ceea ce înseamnă un proces de consultanţă în management. Toate acestea se vor regăsi în prezentarea intitulată „Standardul EN 16114 – de ce, cum şi unde?”

Dl. Bogdan Pletea, consultant senior în cadrul companiei Pletea & Asociaţii, cu o vastă experienţă în proiecte internaţionale, va prezenta audienţei „Relaţia consultant-client corporate în mediu global”.

Un subiect intens discutat în momentul de faţă în România este relaţia dintre consultantul în management şi clientul din mediul public. Dl. Cristian Găină, director executiv şi consultant senior al companiei Gapa, va expune publicului prezentarea „Modalităţile de gestionare a relaţiei dintre un consultant în management şi un client provenind din mediul public.”

Dna. Mariana Ciurel, reprezentat al Bursei de Valori Bucureşti, va susţine prezentarea „Implementarea principiilor de guvernanţă corporativă în rândul companiilor din România. Studiu de caz.”

Preşedintele Asociaţiei, dl. Sorin Caian, va închide conferinţa cu o discuţie asupra unei probleme de etică des întâlnite în activitatea de zi cu zi a consultanţilor în management: unde se termină business-ul şi începe relaţia de prietenie dintre consultantul în management şi clientul său.

Conferinţa Customer Relationship Management a fost gândită cu scopul de a crea un mediu propice networking-ului pentru consultanţii profesionişti în cadrul căruia aceştia pot să împărtăşească experienţe şi, de asemenea, să îşi transmită know-how-ul dobândit de-a lungul anilor.

Scopul evenimentelor din seria „Excelenţa în Consultanţă” este acela de a crea o atmosferă profesională precum şi un nivel ridicat al calităţii în practicarea la nivel naţional a profesiei de consultant în management.

Bucuresti, 14.11.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *