Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Customer Experience in era digitala: Infographic

Acest infographic a fost creat dintr-un studiu de opt întrebari folosit pe un esantion de 200 utilizatori prin intermediul serviciului SurveyMonkey în februarie 2013, iar ancheta a fost deschisă atât consumatorilor finali cat și companiilor.

Consumatorii se simt confortabil când vine vorba de interacţiunea cu brandurile în mediul online, după cum arată infographicul primit de la BurnOut Media.

Cei mai importanţi factori în crearea afinităţii faţă de o marcă sunt word-of-mouth, website-urile companiilor şi experienţa pe care o au clienţii în magazin.

O descoperire importantă este că 97% dintre clienţii nemulţumiţi vor ierta compania pentru serviciile proaste dacă aceasta îşi corectează problemele.

Bucuresti, 07.05.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.