Acest infographic a fost creat dintr-un studiu de opt întrebari folosit pe un esantion de 200 utilizatori prin intermediul serviciului SurveyMonkey în februarie 2013, iar ancheta a fost deschisă atât consumatorilor finali cat și companiilor.
Consumatorii se simt confortabil când vine vorba de interacţiunea cu brandurile în mediul online, după cum arată infographicul primit de la BurnOut Media.
Cei mai importanţi factori în crearea afinităţii faţă de o marcă sunt word-of-mouth, website-urile companiilor şi experienţa pe care o au clienţii în magazin.
O descoperire importantă este că 97% dintre clienţii nemulţumiţi vor ierta compania pentru serviciile proaste dacă aceasta îşi corectează problemele.
Bucuresti, 07.05.2013
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience – subiectele cheie ale conferinței „Mag...
Raben Romania lansează o nouă rută de transport între Timișoara și Viena
4 motive pentru care să alegi invertoare pentru business-ul tău
Analiza Gebruder Weiss România: Piața de transport și logistică în 2023/2024 – de la provocări, la o...
Kaufland se alătură celei de-a 10-a ediții a Colectei Naționale de Alimente prin Cutia cu fericire
Pentru al doilea an consecutiv, OSCAR Downstream este cel mai atractiv angajator din industria Oil &...
Peste 15 speakeri internaţionali şi locali la EBcon. Cea mai mare conferinţă internaţională de Emplo...
Care sunt cele mai bune 63 de programe de internship din România? Companiile nominalizează, studenți...