Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Cushman & Wakefield a intermediat inchirierea primului magazin “Calzedonia” din Romania

· La inceputul lunii aprilie retailerul “Calzedonia” deschide primul sau magazin din Romania;
· Magazinul va avea o suprafata de aproximativ 200 mp localizat in Pta. Romana pe blvd. Magheru.

Cushman & Wakefield a intermediat inchirierea primului magazin din Romania al retailerului din Italia, “Calzedonia”, intr-un spatiu stradal situat in Pta. Romana, pe Blvd. Magheru.

“Calzedonia” este un retailer de renume din Italia, din categoría accesorii de imbracaminte pentru femei, barbati si copii. 

Reteaua de magazine detinuta de acest retailer este impresionanta, peste 1300 magazine detinute in intreaga lume: Italia, Austria, Ciprus, Croatia, Cehia, Grecia, Ungaria, Liban, Mexic, Polonia, Portugalia, Federatia Rusa, Serbia, Slovenia, Spania, Turcia, Franta, Macedonia,Muntenegru, Marea Britanie, Slovacia si Romania. Succesul acestui brand consta, pe langa diversitatea de produse oferite, in calitatea si pretul accesibil respectand cele mai recente tendinta din moda.

Valentin Manu, Directorul departamentul de retail spatii stradale, Partener Cushman & Wakefield Romania declara:

“Calzedonia este un retailer important, de renume, in domeniul de fashion (accesorii) de aceea consider ca noul magazin va constitui o atractie pentru cea mai importanta artera comerciala, blvd. Magheru.

In prezent blvd. Mageru a ramas, ca si in anii trecuti, cea mai scumpa artera comerciala din Romania, in aceasta zona chiria pentru un magazin de aprox. 200 mp poate varia intre 75 si 90 Eur / mp/ luna. Gradul de ocupare este in continuare foarte ridicat de aprox. 90%.

Suprafata a noului magazin Calzedonia permite prezentarea unei game variate de produse pentru femei, barbati si copii, la o calitate excelenta cu un pret accesibil.

Retailerul a ales pentru acest prim magazin o locatie stradala deoarece aceasta corespunde politicii sale de expansiune: deschiderea primului magazin intr-un spatiu stradal cu o vizibilitate foarte buna intr-o zona comerciala de renume.

Planul de dezvoltare pe urmatorii doi ani cuprinde deschiderea mai multor magazine “Calzedonia” in primul rand in Bucuresti, in spatii comerciale stradale dar si in centre comerciale consacrate. In planul de extindere vor fi incluse apoi si alte orase importante din tara.”

Bucuresti, 03.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *