Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cursuri gratuite de formare profesionala

Cursuri gratuite de formare profesională în ocupaţiile de Inspector resurse umane “Art director”, “Operator introducere, prelucrare, validare date” în cadrul proiectului “Reţea regională pentru Promovarea şi Aplicarea Conceptelor Economiei Sociale în vederea creşterii şanselor de reinserţie socială a persoanelor cu dizabilităţi”

POSDRU/84/6.1/S/58636

Asociația Patronatul Medicinei Integrative-PMI, împreună cu Institutul Postliceal Phoenix organizează începând cu data  de 1 decembrie 2011, înscrierea la următoarele cursuri: Inițiere în ocupația Inspector resurse umane, Inițiere în ocupația “Art director”, Inițiere în ocupația “Operator introducere, prelucrare, validare date”.

Acest program de formare se derulează în cadrul proiectului –“Reţea regională pentru Promovarea şi Aplicarea Conceptelor Economiei Sociale în vederea creşterii şanselor de reinserţie socială a persoanelor cu dizabilităţi”, cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Investește în oameni!

Avantaje pentru participare:
► Obţinerea uneia dintre calificările Operator introducere, prelucare, validare date, Inspector resurse umane, Art director în mod gratuit;
► Dobândirea independenței financiare prin însușirea competențelor obținute în urma participării la cursuri;
► Creșterea șanselor de angajare în urma obținerii unei calificări conforme cu cerințele pieței muncii;
► Îmbunătăţirea cunoștinţelor practice și teoretice în unul dintre domeniile menționate anterior;
► Dezvoltarea carierei prin participarea la sesiunile de consiliere și orientare profesională furnizate de specialiști în domeniu;
► Asistență personală asigurată de un tutor în perioada de practică, ulterioară modulului teoretic;
► Subvenție pentru participarea la curs;
► Participarea la toate evenimentele centrelor: Târguri, Expoziții, Campanii.

Certificatele obținute sunt autorizate de către Consiliul Național de Formare Profesională a Adulților (CNFPA) și recunoscute de către Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale și Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului și au valoare de certificat de absolvire curs de inițiere.

Cursurile se adresează unui număr de 420 de persoane cu dizabilitați perceptiv auditive, perceptiv vizuale, perceptiv motorii și alte tipuri de dizabilități, din judeţele: Bucureşti, Ilfov, Brașov, Alba, Mureș, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanța, Vrancea, Brăila, Galați, Tulcea și Buzău.

► 60 de persoane vor fi formate și certificate în domeniul resurse umane;
► 240 de persoane vor fi formate și certificate în domeniul creației publicitare;
► 120 de persoane vor fi formate și certificate în domeniul TIC.

Cursurile se vor desfășura în următoarele perioade:
► Ianuarie 2012 – Iulie 2012 – curs “Operator introducere, prelucre, validare date”.
► Mai 2012 – Decembrie 2012 – curs “Art director”.
► Iulie 2012- Decembrie 2012 – curs “Inspector resurse umane”.

Admitere: Criteriul de selecție al participanților va fi “primul venit, primul servit”. La programul de formare vor participa 420 de persoane cu dizabilități, femei și bărbați, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani. Candidații se pot înscrie la un singur curs dintre cele enunțate anterior.

Condiţii de eligibilitate:
► Nivel obligatoriu de învăţământ pentru inițiere în ocupația „Operator introducere, prelucrare, validare date”, respectiv absolvent de liceu, cu sau fără bacalaureat, pentru inițiere în ocupațiile „Inspector Resurse umane” și „Art director”;
► Domiciliul în județele Bucureşti, Ilfov, Brașov, Alba, Mureș, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanța, Vrancea, Brăila, Galați, Tulcea și Buzău.

Modalitatea de înscriere –Candidații vor depune un dosar care să conţină următoarele documente:
1. Cerere de înscriere ( se va completa la secretariatul Centrului sau on-line pe www.paces.ro);
2. Certificat de handicap;
3. Curriculum Vitae în format Europass, semnat pe fiecare pagină;
4. Copie după cel mai recent act de studiu;
5. Copie după actul de identitate;
6. Copie după certificatul de naștere;
7. Copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
8. Adeverința de la medicul curant cu mențiunea: “Apt pentru a participa la cursuri de formare profesională”.

Modalitatea de depunere a dosarelor:

Direct: la sediile Asociației Patronatului Medicinei Integrative –PMI:
· Regiunea București-Ilfov, București, Str. Constantin Dobrogeanu Gherea, Nr.150, Sector 1; Telefon: 021/269 32 44, Email: irina.cioroba@patmedin.ro de luni până vineri între orele 9:00 – 17:00, persoană de contact: Nicoleta Irina Cioroba – coordonator centru.
· Regiunea Centru, Brașov, Str. Mihail Kogălniceanu, Nr. 23, Bl. C7P1 (blocul cu Primăria Nouă) Telefon: 0268.547.756, E-mail: cornelius.popa@patmedin.ro de luni până vineri între orele 9:00 –17:00, persoană de contact: Cornelius Popa –coordonator centru.
· Regiunea Sud-Est, Constanța, Str. George Enescu, Nr. 12, Telefon: 0241/660271, de luni până vineri între orele 9:00 –17:00, persoană de contact: Iolanda Dinu –coordonator centru.

Prin poștă: la adresele de mai sus, cu confirmare de primire.

Prin e-mail: fiecare pagină semnată, scanată și toate documentele arhivate într-un singur fișier pe adresa cursuri@paces.ro, în subiectul email-ului: pentru înscriere cursuri PACES –Nume și prenume.

Pentru informaţii despre cursuri: Nicoleta Azoiței, 0372 770 126 / 021 230 041.

PARTICIPAREA LA PROGRAME ESTE GRATUITĂ.

Bucuresti, 09.01.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.