Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Curse de anduranta, USCC, Sebring 12H: BMW Team RLL a ratat o clasare pe podium

– echipajele BMW Z4 GTLM au ocupat locurile al patrulea si al optulea

Lucas Luhr (Germania), John Edwards (SUA) şi Jens Klingmann (Germania) au terminat pe locul al patrulea al categoriei GTLM (GT Le Mans) pentru BMW Team RLL în cursa de 12 ore de la Sebring (SUA), cea de-a doua etapă a United SportsCar Championship (USCC). Cei trei piloţi au parcurs 329 de tururi cu #24 BMW Z4 GTLM.

Echipajul Corvette – Antonio García (Spania), Jan Magnussen (Danemarca) şi Ryan Briscoe (Australia) – au reuşit victoria la clasa GTLM.

Cu temperaturi de până la 33 de grade Celsius, clasica de anduranţă desfăşurată pe Sebring International Raceway s-a transformat într-o aventură palpitantă. În cea mai mare parte din cursă, plutonul GTLM a fost unul compact, oferind dispute interesante pentru fanii americani. După ultima neutralizare a cursei, cu două ore înainte de sosire, maşinile aflate în acelaşi tur au fost din nou compactate înaintea intrării în faza finală a întrecerii. Cu Luhr la volan, maşina #24 a trecut linia de sosire pe locul al patrulea, după 12 ore de curse, în ciuda unei probleme cu servodirecţia în ultima parte a cursei.

Pentru Dirk Werner (Germania), Bill Auberlen (SUA) şi Augusto Farfus (Brazilia), curse nu s-a desfăşurat conform planurilor pentru #25 BMW Z4 GTLM. După cinci ore şi jumătate, Werner a revenit la standuri cu o defecţiune a părţii frontale a şasiului, moment în care era pe locul aş şaselea. Reparaţia necesară s-a desfăşurat pe parcursul a zece tururi, astfel că echipajul a ajuns la coada plutonului GTLM. Werner, Auberlen şi Farfus şi-a etalat spiritul de luptători în a doua jumătate a cursei, astfel că au încheiat pe locul al optulea.

În categoria GTD (GT Daytona), Turner Motorsport a concurat la Sebring International Raceway cu un model BMW Z4 GTD. Pilotul oficial BMW Andy Priaulx (Marea Britanie), Boris Said (SUA), Markus Palttala (Finlanda) – câştigătorul BMW Sports Trophy în 2014 – şi Michael Marsal (SUA) au trecut linia de sosire pe poziţia a opta.

Înainte de startul cursei, modelul BMW 3.0 CSL câştigător în 1975 a efectuat un tur omagial cu Hans-Joachim Stuck (Germania) la volan. Numeroşi membri ai echipajului BMW Motorsport de acum 40 de ani l-au urmat cu două modele BMW M4 Cabriolet. Printre aceştia au fost Jochen Neerpasch (Germania), primul director executiv al BMW Motorsport GmbH, şi coechipierul lui Stuck din 1975, Brian Redman (Marea Britanie). Suplimentar, Stuck a avut onoarea de a fi "Grand Marshal" (comisar de cursă) pentru această etapă.

Jens Marquardt (director BMW Motorsport): Categoric, am sperat să avem mai mult succes la această cursă şi ne-ar fi plăcut să ne aflăm între primii trei, mai ales că a fost a 40-a aniversare a primei victorii BMW Motorsport la Sebring. Până la ultimul schimb de piloţi, podiumul era ceva realist pentru maşina #24. Cu toate acestea, defecţiunea servodirecţiei a făcut ca acest lucru să fie imposibil. Şi maşina #25 a fost lovită de ghinion: o problemă tehnică a scos-o din competiţie încă din prima parte a cursei. Chiar şi aşa, aş vrea să felicit întreaga echipă. În special piloţii, nu a fost deloc uşor astăzi din cauza căldurii. În aceste condiţii tropicale, toată lumea a luptat la maximum şi a dat ce a putut. În orice caz, prezenţa echipei învingătoare cu BMW 3.0 CSL în 1975 a făcut ca această cursă să fie specială pentru noi. Acum va trebui să muncim serios pentru a reveni pe podium la următoarea cursă din United SportsCar Championship, aşa cum a fost la etapa de deschidere a sezonului. Cursa de la Long Beach va fi o minge de meci complet nouă. Felicitări echipei Corvette pentru această victorie.

Bobby Rahal (Team Principal, BMW Team RLL): Din multe puncte de vedere a fost o zi dezamăgitoare. Strategia a funcţionat foarte bine la maşina #24, după care ne-am confruntat cu problema servodirecţiei la final. Fără îndoială, am fi putut încheia pe locul al doilea. Este păcat, dar am terminat pe locul al patrulea, nu este cel mai rău lucru din lume, dar este dezamăgitor după ce lucrurile au mers conform planului. Apoi, la maşina #25, am avut acea problemă cu ruperea suspensiei, ceea ce ne-a costat mult timp. Echipajul a ajuns la sosire, dar a fost mult de lucru pe acest circuit şi am fi vrut să fie recompensaţi ceva mai mult pentru ceea ce au făcut.

A treia etapă din United SportsCar Championship va avea loc la Long Beach (SUA), pe data de 18 aprilie 2015.

Sebring / Bucuresti, 23.03.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.