free download 78 travel guides written by experts

“Cursa

Juicy Fruit este brandul care a determinat Wrigley sa faca primul pas in productia de spoturi in Romania, alaturi de Graffiti BBDO:

Download spot

Desi este unul dintre cei mai mari investitori in publicitatea din Romania, Wrigley s-a decis abia in 2006 sa produca in Romania primul spot TV pentru un produs din portofoliul sau. Un pas mare pentru Wrigley, unul urias pentru publicitatea romaneasca – numele sau: “Cursa” (The Race). Brand: Juicy Fruit. Semneaza: Graffiti BBDO.

Pentru a intelege de ce acum, este important de relevat contextul in care s-a lansat marca Juicy Fruit. Aceasta exista in portofoliul international al companiei Wrigley si este asociata gumei de mestecat. Wrigley Romania a decis sa extinda portofoliul sau local de produse prin lansarea, in premiera mondiala, a bomboanelor Juicy Fruit (in variantele drops si bomboana gumata), eveniment care a avut loc in luna februarie. O astfel de premiera impunea si o campanie de lansare socanta, agresiva, creativa, unica.

Faptul ca aceasta campanie este foarte vasta, din punct de vedere al canalelor folosite – TV, print, outdoor si indoor, internet si cinema – nu este un element inedit. Relevanta insa pentru importanta brandului si increderea in dezvoltarea sa este productia locala a spotului, al carui cost de realizare este unul format din 6 cifre.

Brieful de creatie care a stat la baza realizarii spotului prezenta ca obiective crearea notorietatii bomboanelor marca Juicy Fruit si crearea preferintei pentru acest produs in randurile publicului-tinta format din tineri de 14-18 ani. Adresandu-se adolescentilor, spotul trebuia sa fie o poveste pe limba lor, din lumea lor; un joc care sa ii pasioneze, sa evidentieze ceea ce inseamna Juicy Fruit: dorinta extrordinara, nestavilita, de a avea bomboana si faptul ca tinerii ar face orice ca s-o obtina. Asa s-a nascut “Cursa”.

Povestea spotului este foarte simpla: niste pustani plini de energie sunt aprinsi de dorinta de a atinge, de a simti, de a gusta bomboana Juicy Fruit. Doar una dintre fete reuseste acest lucru iar ceilalti o privesc cu admiratie sau poate invidie. Sloganul marcii indeamna la actiune, la continuarea cursei: Go gEt iT! Juicy Fruit este mai mult decat o bomboana, este o stare pe care vrei s-o atingi alaturi de prietenii tai.

Spotul a fost editat in variante de 30 si 45 de secunde si va fi difuzata in acest an pe PRO TV, Procinema, TV sport, TVR 1, TVR 2, Prima TV, AXN si MTV.

Conceptul creativ realizat de Graffiti BBDO a fost realizat de casa de productie Castel Film, sunetul fiind procesat de Yama Studio. Regizorul Gordon Clark a lucrat cu Alex Sterian ca DOP.
Filmarea, care a avut loc in parcul Bazilescu din Bucuresti, s-a realizat la mijlocul lunii martie, dupa nenumarate zile de ploaie continua care au insemnat tot atatea amanari.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din Carmen Baltag – Regional Marketing Coordinator Balkan East – din partea Wrigley Romania iar din partea agentiei Graffiti BBDO: Bogdan Mirica – Creative Director si, pe acest proiect, Copywriter, Dan Stanescu – Junior Copywriter, Cosmin Simionescu – Art Director, Monica Garbur – A/V Production Manager, Stefan Chiritescu – Strategic Planner, Elena Malecu – Account Director si Raluca Simion – Account Executive.

Bucuresti, 29.03.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *