Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cursa Caroli, distractie si voie buna la Bucharest Family Run

La finalul saptamanii trecute, Servetelul Carolino a dat startul Cursei Caroli in cadrul Bucharest Family Run, eveniment la care au participat atat copii cu varste cuprinse intre 5 si 12 ani, dar si parintii si bunicii acestora.

Cursa Caroli este un eveniment sportiv dedicat familiei, o cursa in care copiii si parintii deopotriva au ocazia de a face miscare impreuna, intr-o atmosfera distractiva si prietenoasa. Traseul cursei a inceput din Piata Constitutiei iar poarta sosirii a fost in Bulevardul Unirii din Capitala. Astfel, distanta parcursa de acestia a fost de 1,4 kilometri. Participantii s-au distrat si au avut inca un motiv in plus de a reuni intr-un mod armonios familia cu un stil de viata sanatos.


Pe langa cursa, toti alergatorii care au ramas in Piata Constitutiei pana la lasarea serii au putut lua parte la numeroase activitati sportive si distractive pregatite de organizatori.

Premiile au fost nenumarate iar la final, castigatorii s-au bucurat de seturi de badminton, rachete de tenis, role pentru copii si chiar o trotineta. Copiii au participat pe categorii, in functie de varsta, iar la final a fost desemnat cate un castigator pentru fiecare categorie.


De asemenea, din taxa de inscriere la Cursa Caroli un procent va merge catre o cauza sociala pe care fiecare participant a ales sa o sustina. Acesta fiind inca un lucru care i-a motivat pe alergatori sa isi duca pana la capat cursa.

Grupul Caroli Foods a devenit liderul pieţei de mezeluri proaspete din România prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieţei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deţine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro și Sissi. Grupul Caroli Foods îşi propune adoptarea calităţii ca şi stil de viaţă, inovarea continuă a portofoliului de produse şi dezvoltarea unei relaţii de încredere cu consumatorii şi partenerii săi.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.