Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Currency Beyond Money – beneficiile emotionale pe care un brand le poate oferi consumatorilor sai

Starcom MediaVest Group continuă seria HumanGraphExperience, ediția cu nr 3 – Currency Beyond Money. Infograficul prezintă de această dată beneficiile emoționale pe care un brand le poate oferi consumatorilor săi. Studiul a venit ca urmare a intensificării nevoii consumatorilor de a se implica activ sau emoțional în comunicarea brandurilor, cât și din nevoia brandurilor de a se diferenția în peisajul promoțional aglomerat generat de criza financiară.

Datele prezentate de studiu acoperă 7 segmente de consumatori care însumează 59% din populația urbană a României cu vârste între 14-74 ani: Tech trend setters,
Paparazzi generation, Millennial Men, Social Butterfly, Young Professionals, Modern Moms și Bargain Hunters.

  • Există 10 dorințe fundamentale care se regăsesc într-o proporție mai are sau mai mică în orice persoană: dorința a crede în ceva, de a controla, de a se întâmpla ceva, de a fi luat în serios, de a fi conectat, dorința de mai mult, de dragoste, de a se simți util, de intimitate și cea de apartenență. Fiecare segment de consumatori are alocat un top al acestor dorințe.
  • Pornind de la toate acestea infograficul prezintă moneda emoțională de schimb pe care un brand o poate oferi anumitor segmentele de consumatori pentru a le îmbogăți viața cu experiențe semnificative.

Fiecare dorință are o interpretare diferită raportată la segmentul de consumatori căreia îi aparține. Astfel, se poate vedea cum dorința de a crede în ceva înseamnă:

  • pentru Trech Trend Setters nevoia unui sistem de valori care să le faciliteze introspecția și față de care să se poziționeze în viață
  • pentru Young Professionals (YUPPIES) nevoia de a se dezvolta la nivel personal, de a-și stabili obiective pe care le pot atinge în viitorul apropiat
  • pentru Bragain Hunters nevoia de a găsi ușor explicații, de a-și impune opiniile, se a găsi comfort psihic și consolare.

Bucuresti, 17.04.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.