free download 78 travel guides written by experts

Cum vezi lumea la 20 de ani?

www.inyour20s.ro

PRAIS Corporate Communications susţine intens în aceste zile implementarea ultimei etape a programului de responsabilitate socială cu titlul „In your 20s. Scene 1. Take 1”, creat în acest an pentru PRIGAT. Programul este dedicat promovării artei cinematografice în rândul tinerilor, precum şi a talentului acestora. Suportul acordat studenţilor în realizarea unor creaţii originale, demonstrează încă o dată implicarea companiei QAB, membră PepsiAmericas, în susţinerea culturii româneşti.

„In your 20s” a debutat în luna februarie cu o întâlnire informală în cadrul căreia studenţi de la ASE, Politehnică, UNATC, Universitatea Bucureşti, Agronomie, Hyperion şi Media au fost invitati să se inscrie in program şi să propună proiecte de film documentar de scurt-metraj pe tema „Cum vezi viaţa când ai 20 de ani”. Platforma de comunicare on-line a proiectului  este site-ul www.inyour20s.ro.

„Pachetul”, „Nema”, „20’s without me”, „Interviul”, „Rampa Skaterilor”, sunt titlurile celor cinci proiecte de film documentar de scurt-metraj care au fost selectate de juriu şi care au primit de la PRIGAT un buget de cite 2.000 de euro/fiecare pentru a fi realizate. Vizionarea în premieră a celor 5 scurt-metraje a avut loc la începutul acestei săptămâni la ASE, unde echipele finaliste şi-au prezentat cu mult umor şi spontaneitate creaţiile şi personajele de 20 de ani în faţa unui public de peste 130 de colegi, părinţi şi prieteni.

Începând de săptămâna viitoare, cele 5 filme de scurt-metraj, alături de traillere, proiectele iniţiale şi componenţa echipelor, se vor putea viziona pe site-ul www.inyour20s.ro, unde puteţi vota pentru cel care v-a plăcut cel mai mult.  

„Am fost deosebit de fericiţi văzând că în doar câteva săptămâni de la lansarea „In your 20s” s-au înscris în concurs 93 de studenţi, organizaţi în 24 de echipe. Mobilizaţi creativ, aceştia au scris scenarii demne de orice concurs internaţional, care au condus la proiecte originale, din care juriul format din Mihai Chirilov, Dragoş Bucurenci şi Răzvan Rădulescu, le-a selectat pe cele mai bune 5. În aceste zile s-au depus filmele pentru a fi jurizate. În cursul lunii iunie, vor fi anunţaţi în cadrul unei ceremonii, câştigătorii trofeului pentru cel mai bun scurt-metraj documentar. Filmele câştigătoare vor fi promovate în cadrul festivalurilor din ţară şi din străinătate”, a declarat Silvia Bucur, Director General PRAIS.

Mihai Chirilov: „Mi s-a părut interesantă provocarea de a juriza un concurs a cărui temă este viaţa la 20 de ani văzută de cei care încă au vârsta asta şi pot judeca lucrurile la cald. Eu nu mai am vârsta asta şi nici nu sunt nostalgic după ea, poate că sunt un caz aparte, nu ştiu. Drept care, în toate aceste proiecte am încercat să privilegiez acele perspective şi poveşti documentare aproape limită, şi nu generalităţile exaltante, frivole şi foarte specifice vârstei. Am notat cu punctajul maxim trei proiecte ale căror premise şi subiecţi mi se par foarte relevante şi incitante.”

În „Pachetul”, echipa Elaine DeFleetwood abordează evoluţia relaţiilor dintre studenţii basarabeni de la momentul în care aceştia merg la gară pentru a-şi ridica pachetul de acasă şi până la ultimele firimituri ale acestuia. Echipa Nematoda îl prezintă pe „Nema”, un „altfel” de student, iar cei de la Stinky Shoe şi-au propus să surprindă cât de departe ai merge pentru un job în „Interviul”. În „20’s without me” echipa Raelle te întreabă cum defineşti viaţa la 20 ani, disociindu-te sau nu de realitatea ta, în timp ce în „Rampa Skaterilor” cei de la Energy Team te invită să vezi lumea prin ochii unor pasionaţi de skate-uri şi role.

„Fiind singurul membru al juriului "still in his 20s", sigur că m-am bucurat să mă regăsesc în unele dintre temele care par să-i preocupe pe autorii scenariilor. Citindu-le, m-am bucurat să-mi confirm o părere mai veche, după care tinerii nu sunt nici aşa, nici altminteri, sunt atât de diferiţi între ei încât ceea ce îi desparte este mult mai interesant de urmărit decât ceea ce îi uneşte”, a adăugat Dragoş Bucurenci.

Asociaţiile studenţeşti care se implică activ în susţinerea acestui program CSR sunt: Liga Studenţilor la UNATC, TeamWork, AEGEE, Liga studenţilor la USAMV (Universitatea de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară) şi EESTEC (The Electrical Engineering Students’ European Association).

PRAIS Corporate Communications este o companie de consultanţă în comunicare integrată şi PR, înfiinţată în anul 1996. În portofoliu său de clienţi se află: Amway, Euronet, Kraft Foods Romania, QAB membra PepsiAmericas, Lockheed Martin Maritime Systems &Sensors, URSUS Breweries – membru SABMiller, Philip Morris, Danone, Lafarge, Smithfield Foods, Nestle, Asociaţia Română a Cafelei. În anul 1999, firma PRAIS a primit recunoaşterea internaţională la Tokyo, când a fost premiată de către IPRA – International Public Relations Association, cu Premiul „IPRA Golden World Award” pentru cel mai bun program CSR şi „IPRA Grand Prize” pentru cel mai bun program PR la toate categoriile. www.prais.ro

Bucuresti, 1.06.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *