Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum sa mentii o companie hoteliera competitiva in criza

Compania Human Value International, una dintre cele mai performante companii de conultanţă HR, audit organizaţional şi strategii de realocare de personal din Europa Centrala si de Est, are placerea sa va anunte lansarea unei noi linii de servicii pentru industria hoteliera. Auditul hotelier este una dintrele cele doua linii de business pe care Human Value International (HVI) le deruleaza ce ofera raspunsuri pentru toate intrebarile legate de mentinerea unei companii hoteliere competitive in timpul crizei economice.  Reprezinta practic o adaptare a strategiei pentru anul in curs la nevoile si cerintele pietei.

La baza metodei de auditare se gaseste monitorizarea tuturor departamentelor legate de buna funcţionare a unui hotel, din perspectiva satisfacerii cerintelor clientului. Special pentru serviciul de Audit Hotelier a fost conceput un manual de mystery-shopping a carui flexibiliate garanteaza adaptarea practicilor HVI in functie de nevoile si cerintele clientului.

“Gama de servicii de audit hotelier are ca sursa de documentare studiul “50 de Top – Manageri de Hotel despre strategia pentru 2009 – 2010” realizat de HVI. Acest studiu ofera o imagine de ansamblu asupra industriei hoteliere din regiunea Europei Centrale si de Est si a Ciprului si evidentiaza metodele de mentinere a pietei competitive in perioada de criza economica, tipul de personal potrivit in diferite departamente hoteliere si metodele de motivare ale clientilor si angajatilor. Aceste servicii nou lansate se adreseaza atat companiilor de renume cat si celor aflate la început de drum. Ofera sprjin în domenii ca monitorizarea competiţiei, poziţionare sau repoziţionare pe piaţa hospitalităţii, benchmarking, servicii de audit şi restructurare la nivel de management, evaluarea resurselor umane implicate, precum şi alte domenii cheie precum analiza competenţelor, performanţa economică şi financiară.”  declara Tamas Glazer – Directorul Regional al Departamentului de Audit Hotelier HVI.

Procesul de audit hotelier este alcatuit din 6 etape si ofera o imagine clara asupra concurentei si evidentiand punctele forte ale unei companii hoteliere. Este o analiza asupra pozitionarii pe piata si identitatii de companie identificand oportunitatile de imbunatatire a procesului de business si de eficientizare a fortei de munca. Principala sursa de informatii este reprezentata de analiza amanuntita a celorlalti jucatori de pe piaţa de profil. Aceasta presupune monitorizarea competitorilor, politicile de preţ, strategiile de management si de abordare a clientelei. Caracterul unic al acestui studiu de piata consta in interviurile directe cu principalii jucatori de pe pe piaţa de profil conduse de consultantii nostri specializati in executive search.

 “Am ales lansarea acestui serviciu, deoarece consideram Romania una dintre pietele hoteliere care a inregistrat cele mai mari cresteri in ultimii 3 ani. Si aici criza financiara a produs scaderi dar totusi, se cere abordarea unei strategii de piata competitive. Linia de servicii de audit hotelier ofera suport clientilor nostri in procesul de luare de decizii pentru a alcatui si implementa planul de business care sa duca la dezvoltarea afacerii si depasirea concurentei.” declara Petra Votisky, Country Manager HVI.

In scopul eficientizarii personalului specialisti psihologi evalueaza competenţele si aptitudinile angajaţilor, identificand liderii formali si informali. Prin intermediul interviurilor structurate vor evidenţia de asemenea declansatorii motivaţionali ai personalului angajat, totul fireste din perspectiva industriei hospitalitatii in care acestia acţioneaza. Evaluarile pun accent pe relatia superior-angajat precum si pe dinamica echipelor din diverse departamente, scotand in evidenta in acelasi timp nevoile de training si instruire ale angajatilor. Este realizata analiza SWOT a sistemului de management fiind alcatuit un plan de business personalizat pentru atingerea obiectivelor de dezvoltare propuse. Procesul de implementare al planului de actiuni este monitorizat indeaproape de HVI timp de 12 luni.

Bucuresti, 02.07.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.