Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Cum sa fii imaginea No7

Cel mai celebru brand britanic de cosmetice No 1 își caută beauty-icon-ul în ROMÂNIA

BOOTS Nº7  a lansat, începând cu 1 septembrie 2008, concursul „Vrei să fii imaginea Nº7 în România” – primul de acest gen din România.  Concursul își propune să identifice fata care va deveni imaginea mărcii de cosmetice Nº7 în România. Concursul BOOTS Nº7 se desfășoară în perioada 1 septembrie – 31 octombrie 2008. Finala are loc în data de 26 noiembrie și desemnează câștigătoarea, care va deveni celebră, reprezentând brandul de cosmetice Nº7 în România.

Ce înseamnă să fii imaginea Nº7 în România?

Finalistele concursului de imagine a celui mai celebru brand britanic de cosmetice din România, pot dobândi  notorietate prin apariția în reviste precum COSMOPOLITAN, Marie Claire, Harper’s Bazaar și altele din trustul Sanoma Hearst, plus premii extraordinare din partea BOOTS Nº7 și SENSIBLU: 
·    Un week-end la Londra și bani pentru cumpărături
·    Participarea la o finală specială alături de COSMOPOLITAN
·    Sedință de make-up cu un make-up artist profesionist
·    Cadouri Nº7 timp de un an.

Cum poți deveni celebră cu BOOTS Nº7?

Fetele care doresc să se înscrie în competiție pot găsi taloane în revista COSMOPOLITAN, în farmaciile și pe site-ul  SENSIBLU. Regulamentul concursului se găsește de asemenea pe site-ul SENSIBLU (www.sensiblu.com). Participantele vor fi selectate de un juriu specializat. Finalistele se vor putea afirma prin modul în care vor aborda probele de concurs. Finala are loc în data de 26 noiembrie și va stabili câștigătoarea care va deveni celebră reprezentând brandul Nº7 în România.

Cine se poate înscrie la concurs?

Concursul BOOTS Nº7 este prima inițiativă de acest gen din România, care își propune să facă dintr-o fată obișnuită imaginea unui brand de cosmetice. „Vrei să fii imaginea Nº7 în România?” este un concurs adresat tuturor fetelor preocupate de aspectul lor fizic dar și de persoanele din jurul lor, fiind dinamice și active, cu aspirații și dornice să se facă cunoscute.

„Acest concurs are ca scop identificarea unei fete obișnuite, dar expresive și cu aspirații, care să reprezinte brandul BOOTS Nº7 în România. Am ales să organizăm acest concurs pentru că BOOTS Nº7 înseamnă un nou concept despre frumusețe.”, a declarat Dana Mihai – brand manager BOOTS.

Bucuresti, 02.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *