Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum să faci ca magazinul tău să fie unul de succes

magazin

După cum probabil știi, aranjarea produselor în magazin se face după anumite reguli. Dar de ce hipermarketurile au așa mare succes, iar de exemplu, magazinele mai mici, de cartier, se luptă să supraviețuiască. Pentru a vă veni în ajutor, vă vom dezvălui trei strategii de organizare a unui magazin, menite să determine clienții să cumpere mai mult decât și-au propus.

magazin

1. Așezarea la raft

Deși poate par aranjate la întâmplare, toate produsele așezate pe rafturile marilor magazine sunt așezate acolo cu un scop, așa că poate ar trebui să vă gândiți să le aplicați și dumneavoastră. S-a dovedit că în afară de cumpărăturile compulsive sau cele din plictiseală de la casa de marcat, cele mai multe cumpărături spontane au loc la capătul culoarelor. De asemenea, produsele mai scumpe sunt plasate la nivelul privirii unui adult, cele colorate sunt poziționate pe rafturile inferioare, pentru a atrage atenția copiilor. Așadar, chiar dacă aveți un magazin de cartier, puteți folosit câteva dintre strategiile marilor magazine.

Raftul cel mai de sus

Este locul unde se regăsesc așezate de obicei produsele locale, produsele unor companii mici, precum și cele gourmet. Puteți proceda la fel atunci când vine vorba de aranjarea rafturilor din magazinul dumneavoastră.

Rafturile cele mai vizibile (al doilea și al treilea de sus în jos)

Aici veți așeza întotdeauna produsele care se vând cel mai bine și produsele unor branduri cunoscute. De asemenea, tot aici veți așeza acele produse cu prețuri mai scumpe, pentru că sigur se vor vinde mai ușor.

Rafturile de la nivelul ochilor copiilor

Evident, aceste rafturi sunt dedicate dulciurilor și produselor colorate, care care pot atrage cu ușurință atenția celor mici. În timp ce părinții sunt prea ocupați să caute unele produse, cel mic va avea de unde alege și, de multe ori, ca să evite o criză de tantrum, părinții vor ceda și-i vor cumpăra celui mic ceva dulce.

Dar, indiferent pe ce raft alegeți să așezați produsele pe care le le comercializați, aveți nevoie de echipamente de calitate și rezistente. Doar apelând la Frameworks SRL veți putea să vă echipați magazinul așa cum trebuie, cu toate tipurile de rafturi metalice de care aveți nevoie, dar și cu alte accesorii menite să vă transforme micul magazin de cartier într-unul de mare succes.

2. Vitrinele frigorifice trebuie aranjate ca la carte

Nu știm dacă ați observat că, pentru a ajunge la produsele care sunt păstrate în vitrine frigorifice: carne, mezeluri, brânzeturi, trebuie să parcurgeți supermarketuul în sensul invers al acelor de ceasornic? Așa este, vă asigurăm noi. Acest lucru este făcut deoarece majoritatea populației este dreptace, iar traseul invers acelor de ceasornic duce cumpărătorii mai aproape de rafturi și crește șansele vânzării unor produse.

De asemenea, vă mai oferim încă un mic sfat: întotdeauna plasați produsele lactate și brânzeturile în spatele magazinului, în partea din stânga. Dacă procedați astfel, cumpărătorul va parcurge cel mai lung traseu și, chiar dacă nu intenționa să cumpere și altceva, sigur va mai adăuga unele produse în coșul de cumpărături. Aveți nevoie doar să analizați bine planul magazinului pentru a afla cu exactitate care este spațiul pe care îl aveți la dispoziție.

3. Nu înghesuiți produsele

Atunci când așezați mărfurile pe raft, este important ca acestea să nu pară înghesuite, dar nici să existe locuri goale care să dea impresia că nu ați mai făcut de ceva vreme aprovizionarea sau că urmează să închideți magazinul. Așadar, veți salva timp, adică bani în ”limbajul” comercianților, dacă veți gândi plasarea corectă a rafturilor în magazin și a produselor pe rafturi.

În final, vă dorim doar atât: spor la vânzare!

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.