Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum sa dai valoare marketingului tau

Evensys, in colaborare cu APG Romania, organizeaza in perioada 9-10 octombrie 2007, la hotel JW Marriott Bucharest, Masterplan 2007, eveniment de strategie si planning in marketing si comunicare.

Invitati speciali vor fi Jeffre Jackson si Alain Thys, care vor sustine doua seminarii in cea de-a doua zi, 10 octombrie. Acestea trateaza teme complementare, fiecare dintre ele dand un plus de actualitate si aplicabilitate celeilalte. “Being a more accountable marketer” este deviza sub care Alain Thys isi propune sa prezinte participantilor informatii actuale si aplicate referitoare la contributia masurabila a marketingului in cadrul companiei. Prezentarea sa se va concentra pe doua aspecte esentiale: contributia marketingului la afacere precum si contributia acestuia in fata clientilor.

Alain isi propune, in prima parte a prezentarii sale, sa abordeze in mod pragmatic bugetul si strategia de comunicare prin faptul ca fiecare initiativa de marketing trebuie sa sustina cresterea afacerii companiei sau a brandurilor. De asemenea este necesara o experienta a persoanelor din domeniu in implementarea initiativelor de marketing.

Contributia marketingului in fata clientilor unei companii presupune adoptarea unei noi conceptii legate de caracterul unilateral al brandingului. Toata comunicarea trebuie sa respecte directiile strategice si sa fie creativa in toate aspectele sale.

Pe langa aceste subiecte, Alain va vorbi si despre felul in care brandurile pot sa sprijine comunitatea in care activeaza, atat fata de mediul inconjurator, cat si fata de indivizi ca parte a unui demers de marketing responsabil.

Alain Thys are o bogata experienta in tehnologie, retail si corporate finance. A lucrat pentru branduri de renume precum Leisureplanet, Mexx sau Reebok si s-a ocupat de asemenea de strategia de marketing si retail pentru companii precum Terre Blue, Veritas sau Z.Bigatti, celebra linie de cosmetice de lux. Tot lui i se datoreaza succesului inregistrat de rebrandingul Fortis Investments. Totdodata, este fondator al prestigiosului Mexx College si consilier pentru Management Centre Europe.

In prezent este partener fondator in FutureLab, un boutique de management al inovatiei, ce ofera solutii companiilor pentru a identifica noi oportunitati intr-o lume din ce in ce mai complexa.

Bucuresti, 8.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.