Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum s-au vazut Premiile Gopo in media si publicitate?

Mediatrust

Premiile Gopo, eveniment de prestigiu al cinematografiei româneşti, s-au bucurat de o mediatizare pe măsură. mediaTRUST prezintă vizibilitatea în media şi publicitate a celei de-a 8-a ediţii a Galei Premiilor Gopo.

În perioada 20 februarie – 24 martie 2014, Premiile Gopo au înregistrat 814 de materiale în mass media. Evenimentul a avut o vizibilitate crescută în mediul online: 549 de materiale şi 182 în social media.

În presa scrisă au fost publicate 50 de materiale ce au avut ca subiect Premiile Gopo, posturile TV au difuzat 12 ştiri, iar la posturile de radio monitorizate au difuzat 21 materiale.

Printre sursele media cu cele mai multe materiale legate de Premiile Gopo se numără Procinema.ro cu 15 materiale, Jurnalul Naţional cu 4 materiale, Click cu 3 materiale, Pro TV cu 11 materiale şi Pro FM cu 6 ştiri.

Premiile Gopo în publicitate
Prin intermediul aplicaţiei admonit, mediaTRUST prezintă vizibilitatea evenimentului cinematografic în publicitate. În perioada 20 februarie – 24 martie 2014, au fost difuzate 106 reclame cu Premiile Gopo. Cele mai multe spoturi publicitare au fost difuzate la TV – 63, la posturile de radio au fost difuzate 41 de spoturi, iar în presa scrisă au fost publicate 2 machete publicitare.

Pro FM este postul de radio cu cele mai multe reclame difuzate – 41, cu un rate card estimativ de 10.469 de euro. La categoria posturilor de televiziune, Pro TV a difuzat 27 de reclame cu un rate card de 115.003 euro. Dilema Veche a publicat două machete publicitare pentru Premiile Gopo cu un cost etimativ de 1.638 de euro.

Despre raport
Analiza a luat în calcul publicațiile tiparite si online, posturile de radio si TV monitorizate de mediaTRUST în perioada 20 februarie – 24 martie 2014. Detalii privind monitorizare sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.
Pentru vizibilitatea în publicitate, raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 355.409 de reclame difuzate în intervalul de timp 20 februarie – 24 martie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.

Bucuresti, 25.03.2014

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.