Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum poate un jucător în plină ascensiune să creeze o echipă unită de profesioniști: sfaturi de la RTB House pentru startup-uri din tehnologie și mediul digital

RTB House, o companie care cu ajutorul tehnologiilor dezvoltate le oferă clienților campanii eficiente de retargetare, a trecut în câțiva ani de la nivelul de startup local la statutul de jucător global în publicitate online.

Cu reprezentanţe de lucru în Varşovia, Praga, Moscova și chiar Sao Paulo, compania rulează campanii pentru advertiseri din Europa, Asia, regiunea Pacificului şi America Latină şi a reuşit să construiască o echipă de peste 140 de experţi, analişti, personal de customer care şi programatori.

RTB House prezintă acum o analiză din punct de vedere HR a ceea ce înseamnă clădirea unei echipe performante. Compania s-a axat încă de la început pe recrutarea managerilor cu experienţă, care cunosc nevoile locale ale e-commerce-ului, iar încă din 2013 a început să aibă primii angajaţi din afara Poloniei.

Extinderea în regiune a fost o strategie bună, echipa actuală incluzând talente din România, Cehia, Slovacia, Ungaria, Belarus, Ucraina, Bulgaria, Grecia, Rusia, Turcia, Franța, Spania, Argentina, Chile, Brazilia, Indonezia, Coreea de Sud și Japonia. O echipă cu o astfel de componență poate oferi un feedback și sprijin extraordinar pentru extindere în piețe noi, precum și dezvoltare în cele deja existente. Totodată, pe măsura ce s-a mărit echipa, au putut fi desfăşurate discuţii cu clienţi, în peste 10 limbi străine. Desigur, limba engleză a devenit rapid prima alegere în comunicarea de zi cu zi.

O altă provocare pentru a face faţă progresului a fost procesul de recrutare. Compania s-a asigurat că fiecare membru nou al echipei, indiferent de naţionalitate sau locul de desfăşurare al activităţilor, poate fi instruit la sediu, să înţeleagă conceptul RTB House, să întâlnească echipa și să aibă sentimentul de apartenenţă la un grup, acesta fiind foarte important când vine vorba de o paletă atât de largă de naționalități. Acest proces durează două săptămâni şi este urmat de o sesiune de lucru în regim remote, în mai multe etape.

Al treilea element a fost legat de orele de lucru. Activitatea se desfășoară şi în afara Europei, adică în America Latină sau Asia şi regiunea Pacificului, astfel că anumite departamente sunt active 24 de ore din 24, dar se lucrează astfel încât fiecare regiune să poată face faţă independent problemelor tehnice şi celor de vânzări.

În final, în ceea ce privește motivarea membrilor echipei, RTB House este o companie care lucrează cu tehnologii de ultimă oră, operează într-un mediu avangardist, acesta fiind un element foarte important pentru angajați. Fiecare membru are şansa să obţină know-how într-un mediu internațional de a lucra la un produs de clasă mondială. De asemenea, este importantă și posibilitatea de afirmare și dezvoltare personală, iar specialiștii RTB House beneficiază de ea la un nivel ridicat.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.