Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum integrăm experiențele într-o strategie de marketing? Află la Seara YP dedicată Experiential Marketing

Seara YP dedicata Experiential Marketing

IAA Young Professionals, asociația tinerilor profesioniști din industria de marketing și comunicare din România, organizează Seara YP dedicată Experiential Marketing, joi, 20 iunie, începând cu ora 19:00, la IAA House.

“Marketingul Experiential creează experiențe memorabile, integrează foarte bine technologia și privește consumatorul într-o manieră mult mai umană. Cu aceste atribute, pare să fie viitorul în industria de Marcomm, iar multe branduri investesc considerabil în această zonă. Despre astfel de campanii și despre rezultatele lor vom povesti alături de invitaţii noștri.”, a declarat Iulia Niculae-Cuciurean, Președinte IAA Young Professionals România și Vicepresedinte IAA Young Professionals pentru Europa.

Speakerii evenimentului vor fi: Nadia Tătaru (General Manager Itsy Bitsy), Valentin Văcăruș (Managing Director Godmother), Joaquin Bonilla (Executive Creative Director Golin) și Mădălin Nițiș (General Manager Mainstage The Agency).

Seara YP dedicata Experiential Marketing

Vom afla cum să integrăm experiențele într-o strategie de marketing și comunicare, insight-uri care au dat un aer fresh propriilor strategii de marketing, care este impactul Experiential Marketing asupra consumatorilor și care sunt tool-urile în trend în BTL.

Dacă ți-am trezit interesul și vrei să afli direct de la sursă cum poți trece de la a spune o poveste la a o trai, te poți înscrie gratuit, completând formularul disponibil aici.

Locurile sunt limitate și se ocupă în ordinea înscrierilor.

Seara YP este unul dintre cele mai importante proiecte ale noastre și aduce în atenția publicului subiecte de actualitate din industria de MarComm, cu scopul de a încuraja dezbaterile, transferul de cunoaștere de la specialiști de top și urmărirea tendințelor principale din domeniu. Printre temele abordate în cadrul edițiilor anterioare se numără: trenduri în marketing politic, comunicare globală versus comunicare locală, marketing turistic, marketing pentru copii, branduri românești.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.