Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum ar fi publicitatea fara televizor?

Evensys

Pe 28 mai 2008, la Hotel Crowne Plaza din Bucuresti va avea loc conferinta Toolbox | Non-TV Advertising, prima dedicata inovatiilor in comunicare. Evenimentul redefineste modul in care companiile isi pot imbunatati strategia de marketing si modul in care consumatorii percep valoarea noilor instrumente de promovare. Non| reuneste cei mai importanti specialisti in publicitate si marketing pentru a discuta si elabora cele mai relevante strategii care conduc industria de business si pentru a anunta tendintele anului urmator.

Conferinta va promova un format inedit, cu accent pe interactiune si participare din ambele parti, atat in ceea ce priveste vorbitorii cat si publicul din sala. Participantii vor afla care sunt tehnicile de marketing care functioneaza, care sunt tendintele care se prefigureaza in acest domeniu, si modul in care toate acestea pot influenta deciziile de marketing, branding si business.
In cadrul evenimentului va avea loc un seminar dedicat canalelor media neconventionale, intitulat Alternative Media Mix. Seminarul va fi sustinut de un specialist international de top, Stefan Kolle, Managing Partner, FutureLab (Belgia), care va oferi celor prezenti un mix de idei creative despre canalele de media alternative care va starni imaginatia celor prezenti dincolo de granitele traditionale.
Astfel, cei prezenti vor avea ocazia sa intre in contact cu concepte noi precum:
• Digital World – in acest sens se va discuta despre oportunitatile din web 2.0, gaming, universuri virtuale, media generata de consumator, email.
• Word of mouth – cei prezenti vor afla cum sa atinga succesul in jocul WOM si ce impact are acesta asupra afacerilor.
• Experience management – se va acorda o atentie speciala oportunitatilor de creare a unor conexiuni cu consumatorii, printr-o comunicare a valorilor si mesajelor brandului.
Stefan Kolle este partener in cadrul FutureLab. Are o vasta experienta in asigurari, finante si mediul online. Printre proiectele sale anterioare se numara gestionarea si dezvoltarea unor companii pe teritoriul a 13 state. Stefan a lansat unul dintre primele instrumente de creare a site-urilor si a ramas atras de mediul online. Este un vizionar care incearca sa aduca proiectelor in care este implicat o perspectiva inovativa.

Evenimentul face parte din platforma Toolbox. Aceasta reprezinta un nou concept de conferinte lansat de Evensys, care combina in mod creativ prelegeri, dezbateri, studii de caz, cercetari si workshop-uri in evenimente de o zi dedicate comunitatii de marketing si comunicare din Romania.

Mai multe informatii despre eveniment pot fi gasite la adresa www.etoolbox.ro.

Bucuresti, 12.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.