Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum a fost la ZileleBiz

In 19 noiembrie s-a incheiat inca o editie Zilele Biz (www.zilelebiz.ro) care a reunit comunitatea de afaceri din cele mai dinamice domenii de business din Romania.

Peste 1500 de manageri si antreprenori in cinci zile de conferinte cu prezentari spectaculase, vedete TV si antreprenori de top, lansari in premiera si aniversari istorice, traininguri specializate cu experti internationali, expozitii de fotografie, studii in exclusivitate si cateva zeci de speakeri al caror nivel a fost egalat cu brio de cel al audientei sunt doar cateva dintre highlighturile acestei editii a celui mai mare eveniment de afaceri din Romania, ZileleBiz.

Ce nume cantaresc mai greu decat o garantie bancara?

Am inceput luni, 15 noiembrie, Ziua de Antreprenoriat cu o tema ce nu a mai fost abordata pana acum intr-un eveniment: puterea numelui in afaceri. S-a lansat in premiera Top 30 Branduri personale de business, clasamentul celor mai apreciati 30 antreprenori romani, un studiu realizat de Biz impreuna cu Unlock Research. Primul antreprenor clasat in top, Silviu Prigoana, a subliniat intr-un stil propriu cateva din ingredientele succesului sau. Alaturi de acesta, Camelia Sucu, Jean Valvis, Marius Ghenea – nume care nu mai au nevoie de nicio prezentare – s-au clasat pe primele locuri si, alaturi de specialistul in branding Cosmin Alexandru au aratat cat de mult a contat influenta propriului brand in afacerile pe care le-au construit.

Au urmat povesti reale ale marilor antreprenori care si-au construit business-urile de la zero, cu exemple despre ce a mers bine si ce nu, si mai ales despre ce businessuri au sanse in criza. Unul dintre exemple este antreprenoriatul online, asa cum au sustinut si cativa dintre cei care dezvolta afaceri in acest domeniu: Calin Fusu, CEO Neogen, Alexandru Lapusan, CEO & Founding Partner, Zitec, Dragos Stanca, Antreprenor, Q2M si PUBLYO si Marius Ghenea, Presedinte FitDistribution.

Anul 2011 in imobiliare si retail

A doua zi a adus proba realitatii in industria de imobiliare prin doua studii de piata exclusive si prin interventiile unui panel de CEO din industria retailului. Analistii BNP Real Estate au prezentat anul viitor ca fiind mai degraba o perioada de pregatire pentru o relansare in 2012 iar studiul More Real Estate arata ca volumul constructiilor in 2011 ar putea fi mai mic decat in 2010.

Pentru piata de retail, se pare ca perioada de recesiune aduce, pe langa schimbarea comportamentului de consum prezentata de studiul GfK, oportunitati interesante de expansiune. Asa au subliniat vorbitorii celei de-a doua sesiuni: Dan Ionescu, CEO Mercadia Holland BV, Cristian Nacu, Partner Enterprise Investors, Ilan Laufer, General Manager Retail Group sau Adrian Tuluca, Director General, Propaganda.

Bine ati venit in viitor!

Acesta a fost mesajul lui Nick Sohnemann, Innovation Adviser, TrendOne Hamburg, care a ”teleportat” audienta celei de-a treia zi in viitorul anilor 2020, printr-o prezentare spectaculoasa, in care augmented reality era cea mai putin socanta dintre inovatii. Cinema interactiv, cabine senzitive la emotii, like-uri pe Facebook cu o bratara sunt doar cateva dintre trendurile hi-tech pe care portalul trendone.com le colecteaza in fiecare zi. Inovatia in afaceri a fost cuvantul cheie al zilei, fie ca ea inseamna modele de business si sisteme de management, tehnologiile mobile sau schimbari revolutionare in media si marketing.

Ziua s-a incheiat cu un training exclusiv despre Strategia Blue Ocean, sustinut de Ioan Carpus, Partener Blue Ocean Strategy, Renaissance Advisors. Trainerul programului este Senior Fellow la Malaysia Blue Ocean Strategy Institute si a lucrat mai bine de doi ani cu Profesorul W. Chan Kim, co-autorul teoriei Blue Ocean Strategy.

Panel de vedete in Ziua de CSR

Amalia Enache, High Representative HHC Romania, Mihaela Geoana, Presedinte Crucea Rosie Romania si Leslie Hawke, Presedinte Ovidiu Rom au prezentat cateva dintre cele mai puternice programe de CSR din Romania in sesiunea “Mari afaceri, mari viziuni: Este binele o strategie sustenabila de business?” ce a deschis joi, 18 noiembrie 2010, Ziua de CSR.

CSR-ul, devenit mainstream, are o zi dedicata la ZileleBiz care pune ONG –urile fata in fata cu sectorul corporate si prezinta cele mai bune proiecte care rezulta din aceasta intalnire. Au prezentat: Anca Nuta, Identity & Communication Director UniCredit Tiriac Bank, Ana Ilinca Macri, Sef Departament, BCR, Dr. Bogdan Ioachim Director Comunicare, Nutritie si Stiinta, Danone, Mihaela Nita, Coordonator Campanii Sociale Avon Cosmetics Romania, Raul Pop, Director General Asociatia Recolamp.

Trecutul publicitatii si viitorul media

Cea mai spectaculoasa zi a evenimentului se mentine, in continuare, ziua de Media si Marketing. Doua momente importante au marcat aceasta zi, devenita neincapatoare pentru un flux continuu de peste 700 de specialisti din industria locala de comunicare : reintalnirea greilor publicitatii si predictiile viitorului media.

Momentul reintalnirii, dupa 20 de ani, a “parintilor” industriei de advertising din Romania a fost unul istoric, fiind prima ocazie in care acestia au participat si au vorbit intr-un panel comun. Cristian Burci, fondatorul primei agentii de advertising, Graffiti BBDO, a vorbit pentru prima data in 20 de ani in cadrul unui eveniment de profil despre inceputurile publicitatii din Romania si a fost insotit de Lucian Georgescu, Managing Partner GAV, Veronica Savanciuc, CEO Lowe & Partners Romania, Teddy Dumitrescu, President & CEO, Publicis Romania, Stefan Iordache, COO, Leo Burnett Group, Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, Radu Florescu, Managing Director Saatchi & Saatchi, Dragos Grigoriu, Tempo Creative Group si Bogdan Naumovici, Creative Director 23 Communication Ideas.

Intr-o industrie in care multi cauta raspunsuri dar putini pot face previziuni, panelul sesiunii OMD Predicts a spus lucrurilor pe nume, facand diagnosticul pietei actuale de media si previziuni pentru 2011-2012.

Guest speaker-ul conferintei, Nikki Mendonça, este Presedinte OMD Europe, Middle East si Africa (EMEA) din 2007 si decide investitiile celei mari retele din regiune pentru bugete de peste 13 miliarde $ in media, in 54 piete locale. Alaturi de Nikki au luat cuvantul din partea grupului Omnicom Media Group: Carmen Tanasie, CEO Omnicom Media Group Romania, Tomas Filla, Buying Coordinator Omnicom Media Group CEE si Cristian Mucichescu, Managing Director, OMD Romania.

Cea de-a noua editie ZileleBiz a reusit inca o data sa aduca in acelasi loc comunitatea de afaceri din cele mai dinamice domenii de business si, intr-un an de criza, sa ii gaseasca pe aceia ce reusesc sa faca afaceri profitabile in vremuri de recesiune.

Cateva cifre despre ZileleBiz 2010
>> mai mult de 1000 de mentiuni in presa si social media
>> 1500 de participanti, manageri si antreprenori de top
>> 20 conferinte, 3 traininguri in Marketing, CSR si Inovatie Blue Ocean
>> 12 speakeri internationali
>> 44 branduri partenere
>> 2 studii exclusive, in imobiliare si retail
>> 2 expozitii de fotografie in paralel

Eveniment de referinta in mediul business romanesc, Zilele Biz a reunit peste 1500 de manageri si antreprenori de top si mai mult de 100 de speakeri intr-un maraton de 5 zile care s-au adresat fiecare cate unui domeniu de business: 15 noiembrie – Antreprenoriat, 16 noiembrie – Real Estate si Retail, 17 noiembrie – Inovatie, 18 noiembrie – CSR, 19 noiembrie – Media si Marketing.

Bucuresti, 24.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.