Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cu ocazia implinirii a 20 de ani de activitate compania Transavia lanseaza noile ambalaje ale produs

Înfiinţată în anul 1991 de Dr. Ing. Ioan Popa, Transavia, liderul pieţei locale a cărnii de pasăre, împlineşte 20 de ani. Cu acest prilej, compania lansează un nou design al ambalajelor Fragedo, cel mai important brand din portofoliul Transavia. Întregul proces de rebranding a fost realizat de către Brandient, liderul pieţei de branding din România, cu care Transavia a dezvoltat până în prezent numeroase proiecte de branding, rebranding, packaging şi naming pentru produsele din portofoliul companiei. Brandient a  creat conceptul de „Well Made in Romania”, ca o reafirmare a calităţii premium a produselor Transavia, dar şi a angajamentului făcut de producător în faţa tuturor consumatorilor şi partenerilor.

„Consumatorul a fost dintotdeauna în centrul activităţii noastre. Faptul că suntem în primul eşalon al companiilor cu un sistem performant integrat de creştere, procesare şi comercializare a cărnii de pui din Europa, atestă dorinţa noastră permanentă de a le oferi românilor cele mai bune produse din carne de pui. Din acest motiv, decizia de a sărbători aniversarea a 20 de ani de activitate alături de consumatori a venit în mod firesc, noul ambalaj reprezentând un angajament faţă de aceştia: angajamentul de a livra mereu produse de cea mai buna calitate.”, declară Ioan Popa, Director General Transavia.

Conceptul “Well made in Romania” promovat şi prin intermediul noilor ambalaje Fragedo reprezintă sinceritate pentru consumator prin stilul grafic diferenţiator, culorile simple şi vii ale ilustraţiei în acuarelă, abordarea modernă prin stilul clasic de semnătură al afirmaţiei “Well made in Romania” – dedicaţia de suflet pentru 20 de ani de calitate neîntreruptă pe piaţă, produse realizate într-un sistem de management al calităţii certificat internaţional: ISO 9001:2008, ISO 22000:2005 certificat TUV Thuringen Germania, certificate BRC si IFS, trasabilitate permanent monitorizată a produsului – materie primă proprie, ferme proprii şi abatorizare proprie, cea mai mare varietate sortimentală a produselor din carne de pasăre de pe piaţă – 4 extensii sub care se comercializează carnea refrigerată Fragedo-Premium Quality: Fragedo, Fragedo Delicat, Fragedo Mix şi Fragedo Expert; Fragedo Marines şi produse congelate Fragedo Ice (inclusiv produse calibrate, congelate rapid individual IQF).

Bucuresti, 29.06.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.