Din luna iulie, Mamaia a găzduit Skol Land, locul cu distracţie la cote maxime, dar şi cu modalităţi de relaxare absolută. În Skol Land, bărbaţii au trăit una dintre cele mai fantastice veri, cu masaje, jocuri, fotbal şi multe beri! Însă, cu siguranţă, Paul Scurtu, din judeţul Dâmboviţa, a trăit cea mai frumoasă vară a vieţii lui, fiind norocosul câştigător al unui Porsche Boxster.
La doar 22 de ani, pe când alţii de vârsta lui nici nu îndrăznesc să viseze la o astfel de maşină, Paul are cheile unui Porsche Boxster în buzunar. El mărturiseşte că a fost perseverent în dorinţa de a câştiga maşina, trimiţând prin sms nu mai puţin de 70 de coduri.
„Sunt un mare pasionat de maşini şi acest Porsche era visul meu. De aici şi ambiţia mea de a-l câştiga! Totuşi sunt foarte surprins, nu m-aş fi aşteptat să-l câştig chiar cu berea băută la petrecerea de ziua mea!”, spune zâmbind Paul.
Campania naţională Skol – „Ai grijă de capac! Ca de un Porsche Boxster” – s-a derulat pe tot parcursul verii. Pe lângă premiul cel mare, participanţii la promoţie au câştigat şi mii de alte premii. Skol a oferit 20.000 de pachete a câte şase doze de Skol şi 52 de sejururi în Skol Land, ce au inclus trei nopţi de cazare la un hotel de trei stele, toate mesele asigurate pe durata sejurului şi acces la activităţile din Skol Land. Campania Skol a fost comunicată pe principalele posturi TV naţionale şi adaptată pentru print şi online.
„Din punctul nostru de vedere, Skol Land a fost revelaţia acestei verii. Cu şase zone extrem de atractive, cu personal exclusiv feminin, cu iepuraşii Playboy şi echipa ZU în fiecare weekend, Skol Land a făcut senzaţie pe litoral. Acum, după ce am extras şi marele câştigător al Porsche-ului Boxster, misiunea noastră a fost îndeplinită. Am făcut numeroşi bărbaţi din România mult mai fericiţi, atât prin miile de premii acordate, cât şi aducând în realitatea cotidiană Skol Land, spaţiul care îndeamnă la relaxare şi la reîntărirea statutului de bărbat”, declară Anca Aldea, Senior Brand Manager URBB.
La tragerea la sorţi pentru desemnarea marelui câştigător au participat toate codurile introduse de cei care au băut Skol în această vară. Pe toată perioada promoţiei, aproape 1,2 milioane de coduri au fost trimise prin sms sau prin aplicaţia de pe site-ul Skol. Extragerea pentru premiul cel mare s-a făcut în prezenţa autorităţilor şi a unui notar public. Skol le mulţumeşte tuturor pentru participare şi pentru entuziasmul cu care au intrat în Skol Land!
Pe tot parcursul verii, Skol Land a fost epicentrul distracţiei de la Marea Neagră, cu mai multe zone destinate în exclusivitate bărbaţilor: zona de sport, zona de jocuri, cea de masaj şi cea de destinere, cu şezlonguri, hamace şi baldachine, alături de spaţiu de răcorire şi degustare, cu un bar pe plajă şi o zonă culinară. În fiecare weekend, MC-ii şi DJ-ii de la radio ZU, alături de playmates şi iepuraşii Playboy, au întreţinut atmosfera.
În continuare, Skol invită toţi consumatorii să urmărească pagina de Facebook (www.facebook.com/SkolRO), pentru a afla noutăţile şi surprizele ce urmează.