Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cu noua optiune Location-Based Advertising, companiile pot sa isi adreseze clientii in functie

Vodafone

de proximitate, prin serviciile de Mobile Advertising

· Utilizatorii pot primi comunicari comerciale de la brand-urile preferate, in functie de locul in care se afla
· Selectia are loc in timp real, in interiorul principalelor centre comerciale din tara

Companiile pot adresa de acum utilizatorii serviciului de mobile advertising AdPlus printr-un nou criteriu de selectie, in functie de pozitionarea acestora. Prin Location-Based Advertising, clientii care si-au exprimat in prealabil acordul explicit pot primi informatii comerciale in timp real in interiorul celor mai importante centre comerciale din Romania, in functie de interesul manifestat si de profil.

„Continuam sa imbunatatim modul in care brand-urile interactioneaza cu utilizatorii, printr-un nou criteriu de selectie, menit sa imbunatateasca semnificativ precizia comunicarii. De acum, toti utilizatorii care si-au manifestat acordul de a fi adresati prin serviciile noastre de mobile advertising pot primi comunicari comerciale de la brand-urile preferate, in timp real, cand intra in cele mai importante centre comerciale din tara”, a declarat Horatiu Dimulescu, Manager, Online Content and Mobile Advertising, Vodafone Romania.

Location-Based Advertising, serviciu ce suporta atat comunicare prin SMS cat si prin MMS, completeaza criteriile de selectie oferite de Vodafone, cum ar fi: venitul potential al utilizatorului, varsta, gen, domiciliul sau tipul de telefon utilizat.

Serviciul AdPlus ofera o serie de avantaje unice: selectarea precisa a audientei in functie de criterii de segmentare actualizate frecvent, exactitatea alegerii momentului expunerii la mesaj precum si posibilitatea de a realiza campanii interactive prin care raspunsul din partea utilizatorilor se obtine in timp real, prin functionalitati de tip click2call, click2sms sau click2browse*.

* click2call pentru a suna in urma mesajului publicitar, click2sms pentru a trimite SMS, click2browse pentru a vizita pagina de internet mobil a advertiserului.

Bucuresti, 19.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.