Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cu magazinul din Cotroceni, Auchan incheie remodelarea celor 20 de magazine Real

si ajunge la 31 de hipermarketuri in Romania

Într-un timp record, de mai puțin de 6 luni de lucrări, Auchan a finalizat integrarea celor 20 de magazine preluate de la Metro Group și a construit o companie unică, în serviciul clienților.

Auchan Cotroceni, al 31-lea magazin își deschide porțile pentru clienți sâmbătă, 12 aprilie, ora 08.00.

Pe data 30 noiembrie 2012 Grupul Auchan și Metro Group semnau tranzacția de achiziție a 95 de hipermarketuri Real și 13 centre comerciale în 4 țări din Europa Centrala și de Est: România, Polonia, Rusia și Ucraina.

Consiliului Concurenței din România validează tranzacția pe 29 iulie 2013 iar pe 12 septembrie se semnează finalizarea tranzacției și are loc preluarea efectivă a magazinelor de către Auchan.

Remodelările demarează în ritm susținut, iar pe 17 octombrie 2013 se deschide primul magazin sub marca Auchan, în Pallady, București. Apoi, cu o cadență de 3 remodelări pe lună, sunt redeschise următoarele 6 magazine, până la sfârșitul anului 2013. Mulțumită unui proces optimizat, 2014 aduce o integrare și mai accelerată, cu patru deschideri pe lună, pentru a termina cu 2 deschideri pe săptămână în ultima lună și pentru a fi astăzi o companie unică, cu 31 de magazine Auchan în serviciul clienților.

Procesul de remodelare și integrare a fost unul complex și a presupus planificarea și punerea în practică a unor mari șantiere de convergență, pe primul loc fiind proiectul uman și integrarea echipelor. În același timp au fost realizate convergența organizării, a sistemelor, a ofertei de produse, a logisticii, dar și convergența administrativă, financiară și juridică.

La nivel de magazin, transformările au constat în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor, decorarea, sistemele informatice, formarea și acompanierea echipelor și, mai ales, introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi şi adaptate de produse, cu toate preţurile mici, permanent, cu un confort excelent la cumparare şi cu servicii utile pentru clienţi. Peste 25.000 de clienți pe care i-am ascultat cu ocazia deschiderilor și-au exprimat mulțumirea pentru „Diferența Auchan” adusă de noul concept.

Patrick Espasa, Director General Auchan România
"Odată cu deschiderea Auchan Cotroceni, am finalizat integrarea celor 20 de noi hipermarketuri Auchan, în mai puțin de 6 luni. Doresc să mulțumesc în mod special tuturor partenerilor și furnizorilor dar și tuturor colaboratorilor noștri, care au facut posibilă această reușită extraordinară.

Astăzi, grație celor 31 de magazine de pe întreg teritoriul țării suntem și mai pregătiți să oferim locuitorilor „Diferența Auchan”, să ne îndeplinim misiunea de a le îmbunătăți puterea de cumpărare și calitatea vieții dar și să ne realizăm mai bine ambiția de a crea valoarea în România pentru clienți, angajați, furnizori și comunitate, pentru a face din Auchan magazinul preferat al tuturor românilor.”

Magazinul AUCHAN COTROCENI este pregătit să își întâmpine clienții în noul format începând de sâmbătă, 12 aprilie, ora 08.00

Remodelarea magazinului din Cotroceni a durat 18 zile și a fost realizată cu magazinul deschis, raion cu raion.

Pe o suprafaţă netă de vânzare de 7500 mp, noul hipermarket Auchan Cotroceni propune o gamă completă cu peste 55.000 de produse alimentare și nealimentare, toate prețurile mici zi de zi și un confort excelent la cumpărare, într-un magazin modern, colorat, luminos și primitor.

Specialist alimentar recunoscut, Auchan se diferenţiază prin faptul că pune un accent deosebit pe calitate, prospeţime şi preţuri mici. Auchan Cotroceni a dezvoltat în mod special partea de produse proaspete fabricaţie proprie: brutărie, patiserie, carmangerie, gastronomie şi a acordat o atenţie deosebită raioanelor de legume şi fructe, dar şi pescăriei, graţie filierelor de aprovizionare româneşti şi internaţionale, integrând şi punctele forte recunoscute ale Real în aceste domenii. Auchan Cotroceni a extins gamele alimentare, adaugând o serie de produse românești și internaționale premium, mai multe specialități și delicatese, produse bio și pentru alimentație sănătoasă și a creat mini-universuri speciale pentru a răspunde cât mai bine nevoilor tuturor clienților.

În domeniul nealimentar, Auchan Cotroceni a extins substanţial raioanele destinate copiilor şi bebeluşilor (jucării, educaţie, îmbrăcăminte), parfumeria şi îngrijirea personală, universul destinat amenajării și echipării locuinței, dar și zonele destinate întreținerii acesteia, petrecerii timpului liber și altele de interes pentru întreaga familie.

În plus, pentru a surprinde în fiecare zi clienţii, Auchan Cotroceni le propune multiple acţiuni comerciale inovante și atractive, târguri și evenimente, degustări, oferte sezoniere, care consolidează şi mai mult identitatea şi unicitatea comerţului Auchan.

Accesul la hipermarket, situat în Centrul Comercial AFI Palace Cotroceni, este unul simplu şi rapid, grație multiplelor mijloace de transport în comun. Pentru cei veniți cu mașina, centrul comercial dispune de o parcare de 2500 de locuri. Mai multe informații despre accesul la hipermarket se regăsesc pe www.auchan.ro.

Diferența Auchan, acum și în noul hipermarket din Cotroceni

Toate preţurile mici, în fiecare zi şi multiple soluţii pentru protejarea puterii de cumpărare

Politica de discount generalizat practicată de Auchan pentru toate tipurile de produse, constând în „preţuri mici pentru toate produsele din gamă, permanent”, va permite fiecărui client, indiferent veniturile sale, să realizeze economii importante la fiecare cumpărătură. Este răspunsul practic la promisiunea Auchan ’’Diferența e în buzunarul tău’’.

În plus, peste 2500 de produse marcă proprie Auchan, cu cel mai bun raport calitate – preţ, peste 700 de produse alimentare şi nealimentare vândute vrac, numeroase variante de condiţionare mică şi vânzarea la bucată, reprezintă soluţii zilnice puse la dispoziţia clienţilor, pentru protejarea puterii lor de cumpărare.

O gamă largă de produse alimentare şi o ofertă adaptată de produse nealimentare

Auchan Cotroceni propune o gamă foarte largă şi adaptată nevoilor clienţilor, cu 55.000 de produse alimentare şi nealimentare, de la pâine şi produse de brutărie, carne, peşte, mezeluri, fructe şi legume, produse lactate, băcănie şi alte produse alimentare şi până la produse pentru îngrijire personală şi frumuseţe, produse pentru curăţenie, întreţinerea, decorarea si echiparea casei, consumabile şi accesorii de utilizare curentă si produse pentru petrecerea timpului liber. Game extinse de produse romanești și internaționale, multe specialități și delicatese, produse bio etc.

Zilnic prospețime și calitate

Hipermarketul Auchan Cotroceni are propriile laboratoare de producţie chiar în magazin, pentru produsele de brutărie, patiserie, cofetărie şi carmangerie. La standul special de pescărie clienţii vor găsi o gamă foarte largă de produse proaspete şi de calitate, din România şi din întreaga lume. Zona de legume şi fructe, reunită sub denumirea “Piaţa Auchan” asigură zilnic toate produsele căutate de români, proaspete, de calitate şi ieftine. Oferta de produse româneşti reprezintă o prioritate pentru Auchan.

Personalul specializat, echipamentele performante, sistemul de proceduri şi standardele ridicate asigură un nivel foarte înalt de calitate, prospeţime şi securitate alimentară, totul în beneficiul clienţilor.

Cumpărături rapide şi confort la cumpărare într-un magazin modern

Cu alei largi, cu rafturi bine organizate, cu 49 de case de marcat și cu un program zilnic 08.00-01.00, Auchan Cotroceni va permite clienţilor să facă nu doar economie de bani ci şi de timp, respectiv să se bucure de confort ridicat pe tot parcursul cumpărării.

Angajați amabili și profesioniști, pregătiți să ajute clienții

Angajaţii sunt pregătiţi să îşi întâmpine clienţii cu amabilitate şi profesionalism şi cu zâmbetul pe buze.

Bucuresti, 11.04.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.