Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Crush Publishing la cel mai important eveniment din industria mondială a cărții – Frankfurt Book Fair 2019

Frog Crush

Reprezentanții editurii Crush Publishing au fost prezenți la cel mai mare târg de carte din întreaga lume – Frankfurt Book Fair 2019. Acesta s-a desfășurat în perioada 16 – 20 octombrie la Frankfurt și a adus la un loc nu mai puțin de 280.000 de iubitori de carte, peste 7000 de publicații admirate de aceștia, dar și mii de jurnaliști din întreaga lume. Frankfurt Book Fair reprezintă cel mai important eveniment din industria mondială a cărții, dar și a drepturilor de autor.

Reprezentanții Crush Publishing, editura căreia aparțin cele două cărți deja celebre pentru copii, Frog Crush și Monkey Crush a luat parte la Frankfurt Book Fair 2019, pentru a promova cărțile, care au primit un feed-back pozitiv din partea distribuitorilor și agenților de carte.

„Am luat parte la târgul Frankfurt Booking Fair 2019 pentru a intra în interacțiune atât cu distribuitori, agenți de carte, cât și cu posibili cumpărători, și am fost bucuroși să vedem că cercetarea de piață făcută de noi s-a dovedit a fi una corectă. Oamenii, sunt foarte atrași de un produs care are o carte educațională în prim plan și este însoțită de instrumente adiacente care pot sprijini procesul de învățare. Ne bucurăm că suntem în direcția bună și că ideea noastră de a lansa o carte ca un kit educațional e apreciată, acest produs punând accentul pe interacțiunea dintre copii și părinți.”, spune Nora Hațegan, Director Executiv Crush Publishing.

Frog Crush

În urma succesului de care primele 2 cărți s-au bucurat în ultimul an, compania va mări portofoliul de produse cu puzzle-uri, cărți de colorat, jocuri educaționale cu întrebări și răspunsuri, toate având ca obiectiv oferirea unui sprijin părinților care își doresc să petreacă mai mult timp alături de copii, într-un mod creativ, amuzant dar și educațional, îmbogățind imaginația copiilor. Până în prezent compania a investit aprox. 100.000 euro în cercetare de piață la nivel internațional, ilustrații & design, drepturi de autor, și producerea primelor 10.000 de cărți – Frog Crush și Monkey Crush, vândute în Europa, în special în piețele vorbitoare de limba engleză.

Produsele Seriei Crush pun în continuare accentul pe dobândirea de cunoștințe într-un mod amuzant și plăcut, promovând interacțiunea dintre părinți și copii. În același timp, universul Crush oferă celor mici instrumente prin care aceştia își dezvoltă imaginația prin lectură și joc, într-o lume condusă din ce în ce mai mult de tehnologie. “Odată lansate kiturile educaționale (puzzle, jocuri, carti de colorat etc), ne așteptăm să progresăm exponențial în fiecare an pe baza parteneriatelor de distribuție pe care intenţionăm să le încheiem. În acest sens, am luat în calcul dezvolarea de parteneriate cu retaileri de carte şi grădini zoologice din toată Europa și nu numai.”, a spus Ian Worboys.

„Ce-a de a doua carte lansată se numește Monkey Crush. Aceasta a fost precedată de Frog Crush, care s-a dovedit a fi un succes în toată Europa în rândul copiiilor cu vârste cuprinse între 3 și 7 ani, dar şi în rândul părinților. Echipa noastră de marketing a creat un univers Crush în care copiii pot învăța despre animalele din întreaga lume într-un mod distractiv, iar părinţii găsesc resurse creative de a interacţiona cu cei mici.”, a spus Ian Worboys.

Conform studiilor recente, părinții moderni petrec mai mult timp în preajma celor mici, comparativ cu perioada anilor 60. Guila M. Dotti Sani de la Institutul Universitar European și Judith Treas de la Universitatea din California, Irvine au realizat un studiu care arată faptul că mamele moderne din 11 țări occidentale au petrecut cu aproape o oră mai mult având grijă de copiii lor în 2016, faţă de mamele din 1965. Tații petrec în zilele noastre aproape o oră participând la activități dedicate copiilor, comparativ cu tații din 1965, care petreceau în medie doar 16 minute. Tendința nu se aplică numai părinților cu o educație înaltă, ci tuturor. Analiza de la Pew Research Center confirmă cercetarea. În SUA, mamele și tații moderni petrec din ce în ce mai mult timp în preajma copiilor. Faţă de 1960, timpul s-a dublat.

Aceste cărți se regăsesc pe lista de dorințe a lui Ian Worboys, pe care a scris-o după ce fiul său, Robert, şi-a pierdut viaţa în tihnă, în somn, ca urmare a sindromului decesului cardiac brusc, în ianuarie 2016. Robert avea doar 27 de ani. În memoria sa, omul de afaceri a scos la lumină versurile pe care le-a scris pentru a-i încânta pe cei patru copii ai săi, când aceștia erau mici, și a înființat fundația The Robbie Bobby Foundation. 10% din profitul generat de vânzarea cărților şi produselor Crush este donat organizației caritabile, a cărei misiune este aceea de a ajuta persoanele care se confruntă cu probleme de sănătate, dar și tinerii sportivi pentru care o donație mică poate avea beneficii semnificative.

Despre The Crush Series

Cărțile din seria Crush sunt scrise în versuri, în limba engleză de către Ian Worboys, sunt ilustrate de către Silke Diehl, și sunt concepute ca un univers educațional și distractiv în care copiii învață jucându-se, reprezentând și o sursă de inspirație pentru părinți. Pe lângă primele două cărți din serie, Frog Crush & Monkey Crush, site-ul Crush are jocuri, cărți audio, cântece și alte elemente cool, care îi vor ajuta pe copii să învețe într-un mod distractiv și antrenant de la personajele amuzante ale seriei Crush.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.