Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Crosul Banca Transilvania 2013: sport, CSR si voie buna

●Peste 1.000 de participanţi●

La Crosul Banca Transilvania, competiţie care a avut loc în 21 aprilie, BT a îmbinat, aşa cum şi-a propus pentru această ediţie, încurajarea sportului, implicarea socială şi voia bună. Peste 1.000 de participanţi, cu vârste cuprinse între 9 şi 76 de ani, au alergat în acest an la cros.

Povestea brandului Crosul Banca Transilvania numără 13 ediţii anuale, toate organizate în Cluj-Napoca. Pe parcursul ediţiilor, strategia de eveniment a adăugat elemente noi, cum ar fi premii speciale, tombole, invitaţi precum Gabriela Szabo – fostă atletă şi campioană mondială – precum şi iniţiative umanitare. Crosul Banca Transilvania are propria identitate de brand şi un website dedicat, www.crosulbt.ro.

Voia bună a fost la ea acasă la această ediţie a Crosului Banca Transilvania, mai ales că i-a avut ca amfitrioni, în premieră, pe Zânul BT şi Mascotele-Steluţe ale programului de loialitate al băncii, Star BT, destinat celor care au carduri de credit de la Banca Transilvania. Cele trei personaje au întreţinut atmosfera, au luat parte la progamul de încălzire a participanţilor la competiţie, au dat autografe, au încurajat concurenţii, au dat startul crosului şi au premiat campionii.

Şi în acest an, Crosul Banca Transilvania a avut o componentă de CSR, Banca Transilvania donând câte 5 euro fundaţiei Clujul Are Suflet, pentru fiecare persoană care a alergat la cros. Clujul Are Suflet este cel mai mare program de implicare socială a băncii, prin care, în decurs de mai bine de 5 ani, a ajutat peste 1.200 de adolescenţi proveniţi din medii sociale cu probleme, să aibă o viaţă mai bună, să se reintegreze şcolar şi să îşi găsească un rost în viaţă. Poveştile de succes ale fundaţiei pot fi urmărite accesând siteul Clujul Are Suflet: //www.clujularesuflet.ro/povesti-de-succes/.

Printre persoanele care au luat startul Crosului BT au fost inclusiv aproximativ 30 de adolescenţi de la fundaţia Clujul Are Suflet, dar şi echipe sportive locale precum Napoca Rally Academy, juniorii de la echipa U Cluj – Handbal Masculin şi Crusaders Cluj – echipa de fotbal american. O participantă a parcurs întregul traseu de 6 km al crosului în scaun cu rotile, tocmai pentru a se alătura cauzei umanitare a competiţiei.

Ca parte a comunităţii, banca a susţinut de-a lungul anilor o gamă variată de sporturi – crosul, golful şi tenisul devenind sub-branduri BT, cu identitate şi competiţii proprii.

Bucuresti, 23.04.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.