Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Cristina Mazilu este Social Media Manager la GolinHarris Bucuresti

Ea coordonează divizia digitală a agenţiei

Unul dintre cei mai cunoscuţi food bloggeri din România, Cristina Mazilu s-a alăturat la începutul lunii martie echipei GolinHarris Bucureşti. Ea va fi responsabilă de crearea şi implementarea strategiilor de comunicare în spaţiul online pentru toţi clienţii agenţiei, dar şi de dezvoltarea diviziei digitale GolinHarris Bucureşti.

Mazilu are o experienţă de şapte ani în jurnalism, dintre care ultimul an în poziţia de redactor-şef la BBC Good Food. În urmă cu doi ani Cristina a deschis un blog de experimente în bucătărie: //chez.mazilique.ro, care a devenit unul dinte cele mai de succes bloguri din segmentul sau.

„De la un punct încolo, jurnalismul a însemnat, automat, şi online. Trecerea a fost firească. Mi-a plăcut viteza cu care circulă informaţia, forţa de propagare, transparenţa, puterea de impact şi faptul că oricine poate avea o voce. Social media reprezintă în prezent cea mai puternică voce din media, iar mesajele transmise prin acest canal au puteri mult mai proaspete. Îmi plac provocările, iar dacă sunt dublate de o echipă efervescentă, entuziastă şi foarte dedicată, e greu să rezişti. Vreau ca alături de restul echipei GolinHarris Bucureşti să construiesc o puternică platformă de promovare online pentru clienţii noştri, care încep să perceapă tot mai clar importanţa acestui mediu”, spune Cristina Mazilu, Social Media Manager GolinHarris Bucureşti.

Cristina a absolvit Universitatea Media Bucureşti, facultatea de Jurnalism. Primul său job a fost la un radio local, la vârsta de 16 ani unde prezenta emisiuni matinale. În anul doi de facultate s-a angajat la Mediafax şi a colaborat ulterior cu Media&Advertising, Ziarul Financiar şi Gândul.

„Strategia noastra este construită pe abordarea integrată a palierelor comunicării şi pe construirea unei echipe bine închegate capabilă să facă faţă oricăror provocări. Atragerea în echipa GolinHarris a unui digitalist atât de valoros cum este Mazilique, înseamnă că ne respectăm promisiunea făcută echipei şi clienţilor noştri – aceea de a ne împrospăta mereu expertiza şi de a încerca să fim mai buni. Digitalul este o mare parte din prezent, iar în viitor va fi The Only Thing. Şi noi ne propunem să fim acolo”, spune Hortensia Năstase, Managing Partner GolinHarris Bucureşti.

Despre GolinHarris Bucureşti

GolinHarris Bucureşti a luat naştere în acest an în urma afilierii agenţiei Lowe PR la una dintre cele mai valoroase reţele internaţională de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală şi de Est al companiei americane, care deţine în total 35 de birouri în America, Asia Pacific, Europa și Orientul Mijlociu. Agenţia acoperă întreg spectrul de Practici Globale de Specialitate şi asigură gama completă de Servicii Specializate de PR: Corporate Communication, Marketing&Brand Communication, Digital PR, Financial Communication, Internal Communication, CSR, Healthcare Communication, Public Affairs, Media Relations, Media Training, Research, Crisis Management.

Portofoliul de clienţi GolinHarris Bucureşti include companii precum Electrolux, RBS – Royal Bank of Scotland, Unilever, Franklin Templeton Investments, Orange, Johnson&Johnson, Schneider Electric, Ferrero, Hasbro, La Redoute, Frey Wille, Crucea Roșie Română.

GolinHarris Bucureşti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe, Initiative, Brand Connection, HyperActive şi Medic One. Agenţia a primit titlul de PR Agency of the Year în 2010 la PR Award România şi este multiplă finalistă la festivaluri internaţionale precum European Excellence Award şi Sabre Awards. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.golinharris.ro.

Bucuresti, 24.03.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *