Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cris-Tim a fost ales, timp de patru ani la rand, cel mai de incredere

brand din industria mezelurilor din Romania

Pentru al patrulea an consecutiv, Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brand la categoria produse de carne, in urma celui mai important studiu de piata asupra consumatorului in Europa, realizat de revista Reader’s Digest in 15 tari, printre care si Romania. Aceasta recunoastere reflecta si intareste faptul ca brandul Cris-Tim se bucura de cea mai buna reputatie in randul cumparatorilor in cadrul categoriei pe care o reprezinta.

Obiectivul studiului Trusted Brand, ajuns in acest an la a douasprezecea editie in Europa si a saptea editie in Romania, este identificarea si premierea marcilor care au reusit sa castige, prin calitate, increderea europenilor. „Faptul ca romanii au ales 4 ani la rand Cris-Tim drept cel mai de incredere brand de produse de carne ne bucura si ne responsabilizeaza. Ne straduim sa ne mentinem pozitia de lider investind constant in tehnologie si inovatie”, a declarat Radu Timis, Presedinte Grup Cris-Tim.

Participantii la studiu nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de "Calitate", "Valoare excelenta", "Imagine puternica", "Intelegerea nevoilor clientilor" si „Responsabilitate sociala”. Cu atat mai mult performanta Cris-Tim de a-si pastra timp de 4 ani la rand titlul de Trusted Brand in cadrul categoriei pe care o reprezinta, denota decizia emotionala a consumatorilor si experienta personala a cumparatorilor cu produsul.

Pentru 2012 grupul de firme Cris-Tim estimează o creştere cu 30% a cifrei de afaceri în urma investiţiilor de 24 de milioane de euro făcute în ultimii 3 ani în ambalaje inovatoare, mărirea capacităţii de producţie, ajunsă acum la 140 tone pe zi şi tehnologiile pentru securizarea produselor. De asemenea, un alt motor de creştere în acest an vor fi exporturile. În prezent Cris-Tim exportă în 16 ţări 13% din producţie, dar până la sfârşitul lui 2012 se estimează o creştere a exporturilor la 25%-30% din producţie. În prezent produsele Cris-Tim sunt exportate în Irlanda, Marea Britanie, Danemarca, Suedia, Franţa, Belgia, Germania, Austria, Cehia, Portugalia, Spania, Italia, Ungaria, Cipru, Grecia, Modova şi se vizează încheierea de contracte şi în afara UE.

Cu o istorie de 20 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete şi savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005), al calităţii produselor (ISO 9001:2008) şi al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004).

Bucuresti, 11.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.