free download 78 travel guides written by experts

Cresterea cotei de piata – cel mai important obiectiv Cesarom in acest an

Lansarea de colecţii noi, lărgirea portofoliului de clienţi şi îmbunătăţirea relaţiilor cu aceştia, adaptarea şi diversificarea portofoliului de produse, înfiinţarea departamentului de Project Management precum şi extinderea pe pieţele din Bulgaria, Serbia şi Grecia sunt cele mai importante măsuri luate de Lasselsberger în 2009, pentru atingerea obiectivului principal legat de creşterea cotei de piaţă.

Diversificarea portofoliului de produse este unul dintre cele mai importante obiective ale companiei în acest an. Astfel, în luna iulie, Cesarom va lansa 8 colecţii noi, cu surse de inspiraţie diferite, de la materialele naturale, până la modă şi desene abstracte. Cele opt modele respectă tendinţele internaţionale în domeniu, pe care le adaptează gusturilor consumatorilor români. Portofoliul Lasseslberger conţine în acest moment peste 60 de colecţii pentru băi, bucătării şi pardoseli.

“Tot ca obiectiv pentru acest an, compania a avut în vedere şi creşterea numărului de parteneri de la 25 în 2008 la 75 în prezent. Din acest an, produsele Cesarom sunt prezente în toate reţelele DIY. De asemenea, Lasselsberger îşi propune dezvoltarea propriei reţele de magazine, având în plan atingerea numărului de cinci locaţii pentru anul în curs. Primul magazin a fost deschis în luna aprilie pe B-dul Preciziei şi are o suprafaţă de 180 mp, al doilea magazin propriu a fost deschis în Cluj o lună mai târziu, urmând ca al treilea magazin să fie deschis în cursul acestei săptămâni în Oradea. În reţelele proprii, Cesarom mizează pe expunerea unei game mai largi de produse, precum şi servicii adiţionale oferite clienţilor”, declară Christian Morath, Director General Lasselsberger România.
“Dorim să dezvoltăm marca Cesarom, atât prin creşterea numărului de metri pătraţi vânduţi, cât şi ca notorietate, preconizând la sfârşitul acestui an o cotă de piaţă în jur de 35%. Estimăm pentru acest an o scădere totală a pieţei plăcilor ceramice cu aproximativ 20-25 de procente, până la o sumă globală sub 30 milioane metri pătraţi. Cesarom mizează însă pe portofoliul diversificat, pe preţurile corecte şi pe creşterea distribuţiei având în vedere că dăm partenerilor noştri posibilitatea să câştige mai mult cu noi decât cu plăcile ceramice din import. Considerăm că suntem în acest moment o alternativă bună pentru consumatorul cu venituri medii, dar din ce în ce mai atent şi mai educat”, explică Eduard Măcărescu, Director Comercial Lasselsberger România.

Project Management este noul departament din cadrul companiei, care se adresează dezvoltatorilor de proiecte. Pentru proiectele rezidenţiale, Lasselsberger propune produsele din portofoliul Cesarom, dar şi plăci de import din cadrul grupului, RAKO din Cehia şi Kerko din Slovacia, iar pentru proiectele nerezidenţiale de trafic mediu sau intens (spaţii comerciale, spaţii publice, spaţii cu destinaţie industrială etc.) propune Lasselsberger Object, o gamă variată şi la preţuri foarte competitive.

Recent Lasselsberger a lansat marca Cesarom şi pe alte pieţe de desfacere din zonă – Bulgaria, Grecia şi Serbia. Oficialii Lasselsberger declară că se bucură de un succes neaşteptat pe pieţele din ţările vecine şi şi-au propus pentru anul viitor o contribuţie a exportului cu 10% la cifra de afaceri.

Cesarom este parte a Lasselsberger Grup din 2005. Lasselsberger Ceramics deţine în Europa 16 fabrici din cinci ţări cu o capacitate însumată de peste 60 milioane mp de plăci ceramice, situând compania printre cei mai mari producători de plăci ceramice pentru pereţi şi pardoseală din Europa. Fabricile Lasselsberger se află în Cehia, Ungaria, România, Slovacia şi Rusia. Alături de Cesarom, cele mai importante mărci sunt Lasselsberger Object, Rako, Kerko şi Zalakeramia.

Bucuresti, 15.07.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *