Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Creșterea comerțului online pe gama de dezinfectanți și cum s-a schimbat piața de e-commerce în perioada martie-iunie 2020

Cresterea Vanzarilor Gama Dezinfectanti Profesionali Vision Clean
  • Vision Clean a avut o creștere a vânzărilor de dezinfectanți în online de 550% în perioada martie-iunie 2020
  • Vânzările de dezinfectanți au crescut de 4 ori mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut, realizându-se o creștere de 300% pe acest segment
  • Cele mai căutate produse fac parte din gama de dezinfectanți profesionali pentru mâini și suprafețe cu o pondere de 70%
  • 80% din cei care au cumpărat dezinfectanți sunt clienți noi

Vision Clean, unul din jucătorii de pe piața dezinfectanților din România, a înregistrat în perioada martie – iunie o creștere a vânzărilor în online de 550%, de 6 ori mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019. În ceea ce privește categoria dezinfectanților profesionali în perioada martie-iunie 2020 creșterea vânzărilor a fost de 4 ori mai mare față de cea a anului 2019, adică această creștere a fost cu 300%. Gama dezinfectanților profesionali pentru mâini și suprafețe a generat un interes maxim pentru populație, acest fapt realizându-se pe fondul pandemiei încă de la începutul acesteia. Totodată, comportamentul consumatorilor s-a schimbat, într-o primă fază aceștia au cumpărat din impuls, după care au devenit mult mai responsabili interesându-se de ingrediente sau prețul produselor.

’’Luna martie a acestui an a fost una pe care nu o vom uita prea curand, iar gama dezinfectanților sigur va rămâne bine întipărită în istoria activității companiei. Au fost solicitări de la toate industriile și domeniile de activitate, iar cererile de dezinfectanți au fost uriașe. Au fost sute de cereri zilnic, iar prețurile, în piață, în această perioadă au crescut foarte mult. Au fost momente când nu s-au mai găsit dezinfectanți din varii motive (lipsa materiei prime – alcool, granițe închise, marfă blocată în vamă, lipsa ambalajelor, fabrici care nu mai produceau la capacitatea lor maximă sau cererea foarte mare din partea sistemului sanitar). Este de apreciat că producătorul nostru Diversey a menținut prețurile echilibrate’’, declară directorul companiei, Marilena Ghelase.

Față de ceilalți competitori ai Vision Clean, compania se diferențiază prin majoritatea dezinfectanților de pe piață pe care îi are în propria gamă, majoritatea acestora fiind virucizi.

Cresterea Vanzarilor Gama Dezinfectanti Profesionali Vision Clean

“Dacă ne îndreptăm atenția către dezinfectantul profesional de mâini Soft Care Des, putem să spunem că acesta este principalul diferențiator față de restul celor prezenți pe piață. Este un produs virucid, bio care are în compoziție agenți emolienți, prețul fiind unul competitiv. Referitor la dezinfectanții profesionali de suprafețe, gama este una completă pentru toate suprafețele și domeniile, produsul pe care îl recomandăm noi fiind OXIVIR PLUS, un produs virucid care omoară coronavirusul într-un minut”, adaugă directorul companiei, Marilena Ghelase.

În ceea ce privește categoriile de produse care s-au vândut cel mai bine, se regăsesc dezinfectanții cu o pondere de 70%, în timp ce alte produse reprezintă 30%. De asemenea, 80% din cei care au cumpărat produsele au fost clienți noi. Nu în ultimul rând, clienții au achitat contravaloarea produselor cumpărate preponderent cu cardul bancar.

Pentru anul 2020, planurile Vision Clean constau în creșterea vânzărilor online și consolidarea brandului pe piața din România.

’’Ne dorim să fim într-o permanentă creștere a vânzărilor în e-commerce și să devenim mai cunoscuți în piață de pe urma serviciilor oferite. De asemenea, ne propunem să reinventăm siteul din punct de vedere grafic, să angajăm noi oameni și să ne îmbunătățim procesul de vânzare. Avem în plan câteva proiecte pe care nu le excludem, cum ar fi crearea unui brand propriu de produse și anumite echipamente, îmbunătățirea portofoliului de produse cu noi branduri sau accesarea unor fonduri europene pentru achiziții de echipamente mașini de curățenie’’, spune directorul companiei, Marilena Ghelase.

Despre Vision Clean

Povestea magazinului online VISION CLEAN a început în vara anului 2017 și a pornit de la idea de a ne face cunoscuți la nivel național. În martie 2018 am lansat magazinul pe platforma Magento cu ajutorul partenerilor noștri de la Blugento. Este un proiect provocator datorită majorității produselor noastre care necesită consultanță, ele adresându-se în mod exclusiv persoanelor juridice, business-urilor care sunt chiar în stadiul de proiect, dar și afacerilor care vor să se dezvolte.

Vision Clean este un furnizor de produse, sisteme și servicii de curățare, igienizare și întreținere care integrează în mod eficient produse chimice, echipamente și programe de sustenabilitate. Cu o expertiză dobândită în ani de activitate, protejăm afacerile clienților noștri, contribuind la îmbunătățirea productivității, reducerea riscurilor, scăderea cheltuielilor operaționale totale și protejarea mărcii. Tot ce facem se bazează pe convingerea implicită că igiena și curățenia sunt esențiale în viață și că ceea ce întreprindem constituie un serviciu vital.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.