Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Crestere puternica a vanzarilor in Statele Unite ale Americii pentru AUDI AG

cea mai de succes marca premium in Europa de Vest

· Crestere a vanzarilor cu 35,4 procente in China
· Audi este cea mai atractiva marca de automobile in Germania
· Peter Schwarzenbauer, Directorul de Marketing si Vanzari: „Vom iesi din criza drept cea mai puternica marca premium”
Vanzarile AUDI AG au crescut puternic in august, atat in America de Nord, cat si in regiunea Asia-Pacific. In Europa, marca Audi si-a intarit din nou pozitia si a ramas cea mai de succes marca premium in Vest in primele opt luni ale anului. Pe plan mondial, AUDI AG a vandut aproximativ 65.900 de automobile premium in luna august, cu doar 2,7 procente mai putin decat in aceeasi luna a anului trecut (67.723 in 2008). In perioada ianuarie-august, cifrele de vanzari au scazut cu 7,5 procente fata de cele inregistrate anul trecut, fiind vandute aproximativ 616.850 de automobile.

„Ne-am stabilit o tinta de vanzari de 900.000 de automobile in acest an, inregistrand astfel o tendinta mai buna decat piata in general”, a declarat Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului de Administratie AUDI AG pentru Marketing si Vanzari. „Vom atinge cu siguranta aceasta tinta si vom iesi din aceasta criza drept cea mai puternica marca premium.”

Pozitia puternica ocupata de Audi in regiunea Asia-Pacific s-a dovedit cruciala pentru succesul companiei. Vanzarile inregistrate in august in intreaga regiune au crescut cu 33 de procente, pana la aproximativ 16.500 automobile (12.412 in 2008); pe parcursul primelor opt luni, Audi a vandut un numar total de aproximativ 119.000 de automobile, echivalentul unei cresteri de 15,2 procente (103.336 in 2008). Audi a obtinut cresteri semnificative in Australia (1.108 de automobile, crestere de 35,6 procente), Japonia (1.015 automobile, crestere de 7,1 procente) si Coreea de Sud (490 de automobile, crestere de 26 de procente). Doar in China (inclusiv Hong Kong), unde Audi este liderul pietei premium timp de 21 de ani, compania a vandut 13.345 de automobile in august, ceea ce reprezinta o crestere de 35,4 procente (9.853 in 2008). Pe parcursul primelor opt luni ale anului, compania din Ingolstadt a vandut 93.610 automobile in China, cu 17,4 procente mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut. Conform lui Peter Schwarzenbauer, compania tinteste, in premiera, vanzari anuale totale in China de peste 130.000 de automobile.

Vanzarile AUDI AG in august au crescut semnificativ in Statele Unite ale Americii. In ciuda tensiunii continue de pe piata din SUA, Audi a obtinut cel de-al doilea, cel mai bun rezultat pentru luna august din istoria sa in America: 8.057 clienti au ales sa cumpere un model Audi in timpul ultimei luni, cu 25,8 procente mai multi decat in aceeasi luna a anului trecut (6.406 in 2008).

Aceasta valoare a transformat Audi in marca premium care a inregistrat cele mai bune performante pe piata din SUA in luna august. In total, vanzarile Audi sunt in acest moment cu 10,2 procente mai mici decat cele inregistrate anul trecut in SUA, cu o cifra de 52.309 automobile (58.233 in 2008). Datorita acestui rezultat, Audi se afla pe drumul cel bun catre atingerea tintei pentru 2009 si in Statele Unite ale Americii.

„Modelele potrivite, investitii semnificative in reteaua de distribuitori, activitati de marketing concentrate – am facut totul pentru a spori potentialul marcii noastre in Statele Unite anul trecut”, a declarat Schwarzenbauer. „Aceste actiuni se materializeaza acum in cresteri semnificative ale cotei de piata, intr-un grad crescut de recunoastere a marcii si un nivel ridicat al imaginii si in cresteri sanatoase si profitabile ale vanzarilor.”

Pe parcursul primelor opt luni, cota Audi pe piata premium (Import High Group) din SUA a crescut pana la 8,2 procente (6,5 procente in 2008). Modelele Audi Q5 si Audi A5 au inregistrat succes in mod special; vanzarile de automobile A4 Cabriolet s-au dublat fata de nivelul din anul anterior.

In Germania, Audi a fost votata recent drept cea mai atractiva marca de pe piata in urma unui sondaj reprezentativ realizat de Institutul GfK. Atractia resimtita de clienti fata de marca este reflectata si de numarul mare de automobile noi inmatriculate in primele opt luni ale anului. Cu 161.088 de automobile inmatriculate, cifrele s-au situat cu doar 1,2 procente sub nivelurile record din 2008 (163.150 de automobile in 2008) si s-au comportat semnificativ mai bine decat cele ale marcilor concurente. Din cauza concediilor prelungite ale muncitorilor de la fabricile germane in luna august, Audi a fabricat mult mai putine automobile in aceasta luna decat in aceeasi perioada a anului trecut. Prin urmare, numarul de automobile noi inmatriculate in Germania a fost cu 16,3 procente mai mic decat cel inregistrat in august 2008 (15.064 automobile, fata de 17.995 automobile in 2008).

Livrarile catre tarile europene in afara de Germania au fost, de asemenea, afectate de nivelurile scazute de productie, ramanand cu 13,6 procente sub cele din aceeasi luna a anului trecut, cu o cifra de aproximativ 22.850 de automobile livrate (26.441 automobile in 2008). Pe parcursul primelor opt luni, vanzarile au fost cu 15 procente mai mici decat cele din anul anterior (307.531 automobile in 2008), totalizand aproximativ 261.350 de automobile vandute. Cu toate acestea, pe pietele de baza, Audi a inregistrat o crestere mai buna fata de concurenta. Compania a obtinut cresteri importante ale cotei de piata in perioada ianuarie-august in Marea Britanie, Spania si Italia si si-a confirmat pozitia de cea mai puternica marca premium in Europa de Vest.

Sursa: Porsche Romania / Scorpion

Inca din 1998 SCORPION este distribuitor Volkswagen si Audi pe judetele Vrancea, Galati si Braila.
Experienta dobandita in acest timp garanteaza calitatea tuturor serviciilor pe care le oferim:
– ‘One Stop Shop’ – finantare, asigurare si servicii post-vanzare. Pe toata durata contractului de finantare – in leasing sau credit – clientul beneficiaza de consultanta specializata atat din partea companiei noastre cat si din partea personalului Porsche Bank.
– service complet pentru intreaga gama de autoturisme Volkswagen si Audi;
piese de schimb din stoc sau la comanda.

Ingolstadt / Focsani, 14.10.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.