Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Crestere la nivel mondial cu 9,5 procente pentru Volkswagen in primele opt luni ale anului

În ceea ce priveşte livrările la nivel mondial, până în luna august, concernul Volkswagen a înregistrat o creştere semnificativă – cu 9,5 procente

Marca Volkswagen RAPORTEAZĂ o creştere de 19,3 procente
Directorul de vânzări al concernului, domnul Wittig: „Tendinţe de piaţă care prezintă diferenţe foarte mari la nivel mondial, examinarea cu atenţie deosebită a evoluţiei viitoare“

Concernul Volkswagen a înregistrat o nouă creştere a volumului de livrări. După evoluţiile pozitive din primele opt luni ale anului, cu un plus semnificativ de 9,5 procente, cu 490.700 unităţi (august 2008: 448.400)*, s-a constatat o nouă îmbunătăţire a tendinţei. În primele opt luni ale anului curent au fost livrate clienţilor 4,14 milioane autovehicule (ianuarie – august 2008: 4,23; -2,1 procente)**, fiind redusă în continuare diferenţa faţă de anul precedent. Pe parcursul aceluiaşi interval, piaţa mondială a înregistrat o scădere de aproximativ 14 procente.

„Aceste cifre confirmă gama noastră de produse moderne şi ecologice, prin care suntem pregătiţi foarte bine pentru a ne atinge obiectivele propuse. În acest context putem miza în continuare pe puterea noastră deosebită în special pe pieţele din Germania, China şi Brazilia“, a explicat directorul de vânzări al concernului, Detlef Wittig. Fără îndoială că un avantaj înregistrat de concernul Volkswagen a fost reprezentat şi de primele de casare practicate în anumite ţări. Dar această situaţie nu trebuie considerată un simbol pentru modificarea pe termen lung a tendinţei actuale: „Vom continua să examinăm cu mare atenţie evoluţia viitoare. La nivel mondial, în cadrul regiunilor individuale constatăm tendinţe de piaţă cu diferenţe foarte mari, cu o piaţă foarte slabă în continuare a automobilelor în Europa (-17 procente), în special în Europa Centrală/de Est (-47 procente), şi, pe de altă parte, o tendinţă remarcabilă de creştere în Asia şi Brazilia. Din acest motiv, evoluţia de anul viitor este foarte greu de pronosticat“, a completat Wittig.

Pieţele principale din Germania şi China se remarcă în continuare prin evoluţia peste medie

Creşteri semnificative au fost înregistrate de concernul Volkswagen în luna august pe pieţele importante din Germania şi China. Pe piaţa din ţara de origine, livrările au înregistrat o creştere cu 27 de procente la 96.200 autoturisme (75.800). Prima de casare epuizată până în prezent a produs un efect pozitiv remarcabil.

Cu ajutorul măsurilor de susţinere iniţiate de stat, şi piaţa din China a înregistrat o evoluţie pozitivă remarcabilă. Cu un număr de 132.600 autovehicule livrate (78.100), concernul a înregistrat un plus de 70 de procente în comparaţie cu anul precedent. Acesta este cel mai bun rezultat de vânzări înregistrat până în prezent pe parcursul unei luni individuale.

În America de Nord, Volkswagen a livrat 47.700 de unităţi (45.200; +5,5 procente), în timp ce întreaga regiune a înregistrat o scădere de 2 procente.

În ciuda măsurilor de subvenţionare iniţiate de stat, situaţia continuă să rămână tensionată pe numeroase pieţe de automobile. Această evoluţie a fost evitată de Volkswagen numai parţial. În Europa au fost livrate în total 217.600 de autovehicule (221.900; -2 procente) către clienţi. În special în Europa Centrală şi de Est s-au reflectat în anumite zone scăderi dramatice la nivelul pieţelor. În America de Sud, în luna august au fost livrate clienţilor 68.100 autovehicule (74.500; -9 procente).

Volkswagen Golf şi Polo, Audi A3 şi A6, Škoda Fabia şi SEAT Ibiza la mare căutare

În luna august Volkswagen a înregistrat o creştere remarcabilă la capitolul autoturismelor livrate, de 19,3 procente, ceea ce înseamnă 326.600 (273.800) autovehicule livrate. Astfel, pentru primele opt luni s-a înregistrat un plus de 5,5 procente. La mare căutare alături modelele din gama Golf şi Polo s-au aflat şi modelele Lavida, Passat Lingyu, Jetta şi New Bora comercializate în China. În Germania, marca a înregistrat o creştere cu 49 procente la 56.300 autovehicule (37.900), iar în China cu 69 procente la 108.000 autovehicule (64.000).

Audi şi-a confirmat poziţia de cea mai puternică marcă premium din Europa de Vest şi a înregistrat atât în regiunea Asia/Pacific (+33 procente), cât şi în SUA (+26 procente) creşteri semnificative în domeniul livrărilor. Astfel, Audi a beneficiat de o evoluţie mai favorabilă în SUA în comparaţie cu alte mărci premium. În ansamblu, Audi a livrat 65.900 de autoturisme (67.700; -2,7 procente).

Marca cehă Škoda, cu 50.200 de autovehicule vândute (47.100), a înregistrat un plus de 6,4 procente, beneficiind astfel de cel mai bun rezultat lunar din anul curent. În special în Germania, China, Marea Britanie şi Cehia se remarcă o creştere semnificativă a mărcii.

SEAT a încheiat luna august cu 22.000 de unităţi livrate (21.800; +1,0 procente). Pe piaţa principală din Spania, cu 4.600 autoturisme livrate (3.800), a înregistrat o creştere de 22 de  procente în comparaţie cu anul precedent. În Germania, creşterea vânzărilor a fost de 16 procente, la 4.200 autovehicule (3.600).

* fără Scania

** fără Scania, inclusiv Volkswagen autovehicule comerciale, camioane şi autobuze pentru ianuarie/februarie 2009

Bucuresti, 13.10.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.