Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Crestere in gama de economisire: modelele Škoda Greenline

Fiecare dintre cele cinci modele din gama ŠKODA, pot fi alese în versiunile GreenLine şi Green tec, care optimizează consumul de carburant. În afară de recomandarea pentru schimbarea treptei de viteză, care este disponibilă pentru toate modelele, eficientele versiuni GreenLine şi Green tec de la ŠKODA vor dispune de dotări suplimentare pentru un consum redus şi emisii de CO2 mai scăzute. Nu doar clienţii privaţi sunt mai interesaţi de tehnologiile GreenLine şi Green tec, ci şi companiile, care îşi vor optimiza astfel consumul de carburant al flotelor.

O componentă importantă a pachetului de economisire a carburantului este sistemul Start-Stop, care opreşte motorul atunci când automobilul staţionează. Conform rezultatelor obţinute cu ajutorul testului New European Driving Cycle (NEDC), economia astfel obţinută corespunde unor valori între 0,2 şi 0,4 litri de carburant pentru 100 kilometri în consumul combinat sau o reducere între 5 şi 10 g/km de CO2 în ceea ce priveşte emisiile. Când şoferul eliberează pedala de ambreiaj, motorul porneşte, automat, într-o fracţiune de secundă. De asemenea, versiunile cu consum optimizat sunt echipate cu anvelope cu rezistenţă redusă la înaintare şi sisteme de recuperare a energiei de frânare, care – prin inversarea polarităţii în timpul acţionării frânelor – generează energie, care este stocată în acumulatorul automobilului. Aceasta nu mai trebuie să fie generată de motorul cu ardere internă, adică de alternator. Anvelopele cu rezistenţă redusă la înaintare completează pachetul de măsuri pentru economia de carburant.

Pentru Fabia, Fabia Combi, şi talentul multifuncţional, Roomster, este disponibilă tehnologia GreenLine care economiseşte carburant, cu eficientul motor diesel 1.2 TDI CR DPF/55 kW. În plus, pentru Fabia şi Fabia Combi sunt oferite versiunile Green tec, cu motoarele pe benzină 1.2 12V HTP/51 kW, 1.2 TSI/63 kW, şi 1.2 TSI/77 kW. Începând cu cea de-a 45-a săptămână calendaristică, motorul diesel 1.6 TDI CR DPF de 66 kW poate fi comandat în versiunea Green tec, pentru modelul Fabia. Pentru Roomster Green tec, pot fi alese motoarele 1.2 TSI/63 kW şi 1.2 TSI/77 kW. Consumul de carburant va scădea semnificativ în timp ce tehnologia GreenLine reduce emisiile de CO2 cu până la opt procente.

În cazul gamei Octavia, din acest program fac parte patru versiuni GreenLine/Green tec, cu motoare diesel, şi două versiuni Green tec, cu motoare TSI pe benzină. În funcţie de versiune, motorul diesel 1.6 TDI CR, de 77 kW (105 CP), consumă numai 3,8 litri de motorină pentru 100 de kilometri. Emisiile sale de CO2 se ridică la numai 99 g/km. De asemenea, sunt disponibile Octavia Combi GreenLine cu emisii de 107 g/km de CO2 şi cele două modele Octavia Green tec şi Octavia Combi Green tec. Pentru consumul mediu, acestea au nevoie de 4,2 litri de motorină pentru 100 de kilometri şi emit 109 g/km de CO2. Octavia Green tec, care este echipată cu motorul 1.4 TSI de 90 kW, foloseşte 5,8 l de carburant pentru 100 de kilometri şi emite 134 g/km de CO2.

În ceea ce priveşte Superb şi Superb Combi, motorul diesel 1.6 TDI CR DPF/77 kW reprezintă programul de economie de carburant. Ambele versiuni de caroserie utilizează 4,4 litri pentru a parcurge 100 de kilometri şi emit 114 g/km de CO2. Astfel, ambele modele GreenLine din gama Superb obţin note maxime în clasa lor. Iar în viitor, şi pentru aceste game de vârf vor fi disponibile versiunile Green tec. În acest caz, regăsim două opţiuni pentru motoare: motorul pe benzină 1.4 TSI/92 kW şi dieselul 2.0 TDI CR DPF/103 kW. Ambele vor fi combinate cu transmisii manuale cu 6 trepte de viteză. Cu anvelope cu rezistenţă redusă la înaintare, cu diametrul de 16”, sistemul Start-Stop, recuperarea energiei de frânare şi o transmisie cu rapoarte mai lungi pentru treptele mari de viteză. Superb, cu motorul pe benzină obţine emisii de CO2 de numai 138 g/km (Combi 139 g/km). Dieselul emite 128 g CO2/km (Combi 129 g CO2/km). Modelele Superb Green tec poate fi recunoscut cu ajutorul literei “I”, de culoare verde, din înscrisurile “TSI” şi “TDI” de pe partea din spate a caroseriei; ESP-ul este standard pentru toate aceste versiuni.

Nici în categoria SUV nu este nevoie de vreo magie pentru a obţine un consum eficient. Echipat cu motorul 1.6 TDI CR, cu patru cilindri, care produce 77 kW/105 CP, Yeti este oferit în versiunea GreenLine cu consum optimizat, care utilizează 4,6 litri de carburant pentru 100 de kilometri, emisiile de CO2 fiind de 119 g/km. Această versiune are tracţiune doar pe puntea din faţă şi transmisie manuală, cu cinci trepte de viteză. Versiunile cu un consum la fel de optimizat, Green tec, sunt propulsate fie de un motor pe benzină de 1,4 litri, fie de dieselul de 2,0 litri. Motorul TSI produce 90 kW, iar dieselul generează 103 kW şi ambele sunt combinate cu o transmisie manuală cu şase trepte şi cu tracţiune faţă.

Bucuresti, 14.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.