Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Crestere de 33% pentru Caroli Foods, in primele sase luni ale lui 2008

107 milioane RON cifra de afaceri şi cea mai mare rată de creştere a cotei de piaţă înregistrată de un producător de mezeluri din top 10

Cifra de afaceri a companiei Caroli Foods este de 107 milioane RON pentru primele şase luni ale anului 2008, ceea ce reprezintă o creştere de 33% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Rezultatele înregistrate în prima parte a lui 2008 confirmă estimările făcute la începutul anului. Caroli Foods a înregistrat în perioada aprilie – mai 2008 o creştere a cotei de piaţă de 1,5 puncte procentuale faţă de aceeaşi perioadă a anului 2007, ceea ce reprezintă cea mai mare rată de creştere înregistrată de un producător din top 10. Astfel, cu o cotă de piaţă de 10,5% în volum, Caroli Foods îşi menţine poziţia a doua în piaţă, dar diferenţa faţa de primul jucător s-a diminuat, conform datelor MEMBR.

“Primele luni din 2008 a adus pentru Caroli Foods cea mai rapidă rată de creştere ceea ce ne face să credem că toate demersurile noastre legate atât de cercetarea continuă a preferinţelor consumatorilor pe o piaţă din ce în ce mai sofisticată, cât şi valorificarea resurselor la un mod eficient converg către obţinerea acestor rezultate”, a declarat Haluk Akdemir, CEO Caroli Foods.

Conform studiilor independente de piaţă, Caroli Foods a avut un ritm de creştere mai rapid decât piaţa, atât ca valoare, cât şi ca volum. Din datele disponibile se remarcă faptul că în perioada aprilie – mai 2008, piaţa a crescut ca şi volum cu 27%, în timp ce rata de creştere a companiei a fost cu 32% mai mare comparativ cu aprilie – mai 2007.

În ceea ce priveşte vânzările pe segmente se observă că aproape toate categoriile de produse descresc uşor în favoarea specialităţilor care câştigă tot mai mult teren în concordanţă cu rafinarea preferinţelor consumatorilor. Pe segmente, în primul semestru din 2008 – salamul se menţine în top cu 39%, urmat de cârnaţi cu 12%, şuncă 11%, cremwurşti 10%, specialităţi 9%, parizer 8%, pate 2%, diverse 8%.

Investiţiile din acest prim semestru au totalizat 8.4 milioane RON şi au fost în principal direcţionate către investiţia pentru platforma logistică de la Piteşti, dar şi către randamentul producţiei.

Bucuresti, 22.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.