Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Crestere de 20% a cifrei de afaceri

Cramele Recaş estimează pentru sfârşitul acestui an o cifră de afaceri de aproximativ 8 milioane de euro, aceasta cunoscând o creştere de 20% faţă de anul 2005, când a fost înregistrată o cifră de afaceri de 6,4 milioane de euro.

Pe piaţa internă, Cramele Recaş estimează o creştere a vânzărilor de 80% faţă de anul 2005, ajungând la un total de de 2,2 milioane de sticle de vin. În prezent, producătorul Cramele Recaş deţine o cotă de piaţă de 4%.

Rezultatele financiare înregistrate în 2006 vin ca o continuare firească a investiţiilor făcute de Cramele Recaş pentru a dobândi un plus de calitate produselor sale. Investiţiile efectuate în anul 2006 au constat în achiziţionarea a 25 de maşini noi, inclusiv maşini de marfă şi pentru agenţii de vânzare, crearea a două noi depozite logistice în Timişoara şi Bucureşti, precum şi investiţiile în activităţi de marketing specifice – degustări, mercantizare în supermarketuri şi Ho.Re.Ca. De asemenea, s-a recurs la o distribuţie proprie în Bucureşti şi Timişoara, cu livrare la punctele de vânzare, Ho.Re.Ca sau supermarketuri.

„Rezultatele pozitive estimate pentru anul 2006 reprezintă rezultatul efortului concentrat pe care îl depunem permanent pentru îmbunătăţirea calităţii produselor noastre, prin efectuarea de investiţii în producţie, marketing şi logistică. Dorim ca pe viitor să fim recunoscuţi ca fiind o marcă de tradiţie care inspiră calitate şi încredere.”, a declarat Domnul Philip Cox, Director Comercial Cramele Recaş.

Pe viitor, compania intenţionează continuarea programului de investiţii, prin înlocuirea tuturor cisternelor existente cu cisterne de inox şi cu automatizarea activităţii. În ceea ce priveşte vânzarea, producătorul bănăţean este dispus să diversifice oferta de produse cu o orientare spre vinurile de elită dedicate segmentului Ho.Re.Ca, dar şi vinurile distribuite prin marii retaileri, având un raport foarte bun calitate/preţ.

Bucuresti, 18.10.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.