Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Crestere considerabila a vanzarilor ca urmare a reducerii cu 11% a preturilor

Nielsen

In Retailul modern, reducerea pretului pentru categoriile din Food a dus la o crestere cu 17% a numarului produselor vandute in primele doua saptamani din iunie

Reducerea TVA la 9% pentru categoriile FOOD a fost un eveniment asteptat de toata lumea: consumatori, producatori si retaileri. Iata ca avem acum si primele date din comertul modern si putem analiza efectele imediate dupa primele doua saptamani de la reducerea preturilor. Observam multe miscari in piata, o prima saptamana care a adus cresteri foarte mari – double digit – pentru unele produse comparand cu perioada precedenta dar si cea similara a anului trecut.

Preturile au scazut in medie cu -11% in categoriile monitorizate de noi, retailerii impreuna cu producatorii mentinandu-si promisiunea facuta consumatorillor. Rezultatele nu au intarziat sa apara, cele mai dinamice categorii de produse fiind cele care au redus pretul cel mai mult. Pentru cafea, de exemplu, o reducere de pret in medie cu 15% a produselor a dus la o crestere a volumelor cu aproximativ 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut (1-14 iunie). Alte categorii foarte dinamice au fost carnea, branza, bauturile non-alcoolice si snacksurile.

Traim vremuri foarte interesante si estimam ca vom avea parte de multe schimbari in piata. Vor trece consumatorii catre produse premium, vor consuma mai multa cafea, carne si branza sau este doar un efect imediat al reducerii preturilor? Cat vor ramane preturile la acest nivel si ce se va intampla cand acestea vor incepe sa se majoreze?

Vom analiza impreuna cu clientii nostri toate aceste trenduri in perioada imediat urmatoare. Nielsen Romania a creat

Price Monitor, un instrument special pentru monitorizarea celui mai important eveniment al anului in piata de FMCG – scaderea TVA. Acesta le permite clientilor sa analizeze saptamanal, intr-un timp foarte scurt modul in care sunt impactate cele mai importante 100 de produse (Food Basket) din cele mai cumparate categorii de Food dar si impactul direct asupra propriilor produse si ale competitiei in comertul modern.

Bucuresti, 02.07.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.