Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“31 de plăceri Cremosso” – campania care îndeplinește dorințele femeilor în luna martie

Danone își propune să răsfețe femeile în luna martie și lansează o nouă campanie integrată de comunicare pentru brandul Cremosso: ,,31 de plăceri Cremosso”.

Campania se desfășoară în perioada 4 martie – 3 aprilie 2016 și este susţinută prin spot TV, activări in-store, acţiuni online, în social media și activități de relații publice.

Consumatoarele au ocazia să aleagă una dintre cele 31 de plăceri de pe site-ul www.cremosso.ro/31deplaceri/, să savureze orice iaurt din gama Cremosso și să se înscrie în concurs pe baza bonului de cumpărături pentru a-și îndeplini dorința.

,,Iaurtul Danone Cremosso a fost creat special pentru momentele de răsfăț, în care dorim să ne surprindem simțurile cu un gust irezistibil. Acesta oferă atât beneficiile nutriționale ale unui iaurt, cât și plăcerea intensă a unui desert delicios. De aceea am ales ca brandul Cremosso să ne reprezinte în luna martie în fața femeilor și să le ofere senzații rafinate prin 31 de experiențe aspiraționale. Și pentru că vorbim de plăceri unice, lansăm un nou produs: Cremosso Caramel Sărat, o combinație desăvârșită de iaurt fin și caramel sărat care reușește să surprindă prin gustul provocator care trece subtil de la dulce la sărat și invers.”  declară Carmen Boer – Senior Manager Innovation&Indulgence Brands Danone.

Printre cele 31 de plăceri incluse în campania Cremosso se numără: o experiență completă de shopping alături de un stilist, o zi cu un șofer personal și o mașină de lux, o rochie, o pereche de pantofi, un parfum sau o bijuterie personalizate create de designeri cunoscuți, sesiuni de răsfăț și dezvoltare personală sau o escapadă la Milano.

Echipele care au contribuit la implementarea campaniei sunt formate din:

Din partea Danone: Carmen Boer – Senior Manager Innovation&Indulgence Brands, Simona Meitoiu, Jr. Brand Manager Cremosso, Luiza Toma – Manager pentru Comunicare Internă și PR de Brand.

Din partea agenției de creație (Heist Industries): Radu Pilat – Creative Director, Ana Rinderu – Copywriter, Marius Rizopol – Art Director, Diana Coman – Account Director, Oana Romanescu – Senior Account Executive

Din partea agenţiei de digital: Andreea Bozoi, Digital Coordinator

Din partea IMAGE PR: Ruxandra Popescu – Account Executive

Iaurturile Cremosso sunt produse din anul 2000 în fabrica Danone din București, cu lapte colectat de la fermierii români. Primul iaurt Cremosso Natur a fost lansat sub denumirea de ,,Crema de Iaurt” și își păstrează și astăzi formula inițială. Iaurturile Danone Cremosso sunt disponibile în nenumărate combinaţii de ingrediente care completează iaurtul natur Cremosso: Cremosso Căpșuni, Cremosso Piersici, Cremosso Stracciatella, Cremosso Vișine și noul Cremosso Caramel Sărat.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.