Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Creează cu ENGIE un nou început” – o nouă platformă de comunicare ENGIE Romania, semnată Cheil | Centrade

Cheil | Centrade logo

ENGIE Romania lansează o nouă platformă de comunicare de brand, “Creează cu ENGIE un nou început”, care aduce în prim-plan poveștile celor care își folosesc energia pentru a crea, zi de zi, experiențe memorabile pentru cei dragi, chiar și atunci când lumea din jur este în continuă schimbare.

Platforma este semnată de Cheil | Centrade, desemnată anul trecut agenția de consultanță integrată de brand și comunicare comercială a companiei.

Insight-ul campaniei pornește de la faptul că, pentru ENGIE, oamenii nu sunt simpli consumatori de energie, ci, cu fiecare gest, gând bun sau zâmbet, sunt creatori de energie pentru cei din jurul lor. Într-o lume plină de noi și noi provocări, creatorii de energie găsesc mereu idei pentru noi începuturi, transformând fiecare moment într-o experiență memorabilă, numai bună de imortalizat și de dat mai departe. Oamenii și micile lor povești surprinzătoare, pline de emoție și umor primesc din partea ENGIE scena pe care să se desfășoare.

„Ne-am dorit o campanie care să vorbească despre consumator și experiențele lui “acasă”, un spațiu predilect, mai ales în contextul actual, pentru energia convențională, dar și pentru cea creatoare. Consumatorul devine astfel protagonistul, cameramanul, regizorul unor experiențe cotidiene, pe care le ignorăm de multe ori, în ciuda încărcăturii lor simbolice. El este creatorul de energie ale cărui povești actuale, autentice și savuroase ne inspiră să ne reinventăm și să creăm un nou început al modului în care concepem relația cu clienții noștri”, menționează Amalia Anghel, responsabilă cu viziunea strategică și de CSR a brandului ENGIE în România.

În acest context nou pe care omenirea l-a cunoscut în utimele luni, dar și în cel al pieței de energie, ENGIE Romania este inspirată de poveștile creatorilor de energie și adaptează în permanență gama de produse, oferte și instrumente digitale pentru a răspunde cât mai bine așteptărilor acestora și a le permite să se concentreze pe ceea ce este cu adevărat important pentru ei.

Mihai Gongu, ECD Cheil | Centrade Centrade, explică demersul creativ „Încă din faza de pitch, ne-am dorit o platformă de comunicare care iese complet din clișeele categoriei și care face brandul ENGIE cât mai vibrant și mai relevant. Mai ales în acest an cu totul aparte, anul pandemiei, dar și cel în care clienții iau decizii importante privind furnizorul de energie, am ales să vorbim despre calitatea românilor de a fi creatori de energie pentru cei dragi și despre cum ENGIE le încurajează creativitatea cu produse de ultimă generație și cele mai potrivite oferte integrate”.

Platforma de comunicare “Creează cu ENGIE un nou început” propune o serie de spoturi în stilul home videos, dedicate diferitelor targeturi de consumatori – young & family, seniori, pasionați de noi tehnologii și celor implicați în comunitate. Platforma integrează atât segmentele tradiționale de activitate – gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice pentru instalațiile de gaze naturale și centrale termice – cât și zonele de new business, axate pe inovație și energie verde – soluții de monitorizare a temperaturii ambientale, panouri fotovoltaice și stații de încărcare pentru mașini electrice, dar și proiecte de responsabilitate socială derulate de companie.

„Am imaginat o campanie cât mai apropiată ca look&feel de universul UGC (user generated content), așa că am experimentat la filmare cu tot felul de camere, de la GoPros la smartphones de diverse tipuri și chiar un DVCAM mai vintage și am intervenit foarte atent în post-producție pentru a păstra acel aspect genuine de care aveam nevoie”, povestesc Alina Zaharescu și Alex Roșca, Group Creative Directors la Cheil | Centrade.

Campania va debuta etapizat pe TV și online și include execuții dedicate pentru social media și activări în parteneriat cu influencerii brandului, precum și o campanie de comunicare internă.

Credits:

ENGIE Romania
Head of Corporate Communication: Amalia Anghel
Project Manager: Loredana Modoran
Project Manager: Ramona Sărărescu
Coordonator comunicare internă: Andreea Ionescu

Cheil | Centrade logo

Cheil | Centrade
Art Directors: Victor Trifan, Bogdan Popescu
Group Creative Directors: Alina Zaharescu, Alexandru Roșca.
Executive Creative Director: Mihai Gongu
AV Director: Monica Garbur
Account Director: Mara Grigorescu
Sr. Account Executive: Andreea Silvia Predoiu
Group Account Director: Codruța Strat
Client Services Director: Carmen Miruță
Head of Strategy: Ștefan Chirițescu
DTP: Dan Butoi

Casa de producție: Cyclops Films
Regizor: Iulian Moga
DOP: Tudor Lucaciu
Production Designer: Mihaela Popescu
Production Manager: Oana Ursachi
Producers: Marius Bucur, Viorel Rădulescu

Fotograf: Vitalie Brega

Videographer Social Media: Adi Bulboacă

Post-producție video: Chainsaw Europe
Editor imagine: Silvia Matei, Smaranda Paraschiv
Editor sunet: Hasan Nasser, Andrei Vasilache
GFX: Dragoș Tănase
Coordonator post-producție: Raluca Iuteș, Oana Manea

Ilustrație foto și storyboard: Valentin Pețuhov

Agenție de media: United Media Services
Dragoș Andronache – Head of Digital
Mircea Horlaci – Digital Media Manager
Andrei Gabroveanu – Media Specialist
Gabriela Bujor – Media Specialist
Oana Stoica – Senior Media Buyer
Sînziana Florescu – Media Buying Director

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.